0 7 0 0 0 24.03.201618 zespołów nominowanych w polskiej edycji Young Creatives CannesZnamy nominowanych w tegorocznej polskiej edycji Young Creatives. Zwycięzcy, którzy pojadą do Cannes, zostaną ogłoszeni 23 i 24 maja.
1 1 0 0 0 24.03.2016Honeywell podsumowuje kampanię „Czadowe domy” (wideo)Polacy nie są świadomi zagrożeń związanych z emisją czadu. Badanie „Honeywell Safety Index” wykazało, że 77% z nas ma w domu urządzenia zasilane paliwem organicznym takim jak gaz ziemny, drewno czy węgiel. 60% nie zdaje sobie sprawy, że z tych sprzętów może ulatniać się szkodliwy tlenek węgla, a 83% nie ma zainstalowanego detektora czadu. Firma będąca producentem tego typu urządzeń przeprowadziła więc kampanię edukacyjną. Teraz podsumowuje jej przebieg.
0 3 0 0 0 24.03.2016Najbardziej opiniotwórcze media w lutym. Głównym tematem opinia Komisji Weneckiej w sprawie Trybunału KonstytucyjnegoW lutym w mediach dominowały tematy polityczne związane z Trybunałem Konstytucyjnym oraz ujawnieniem dokumentów dotyczących Lecha Wałęsy. Na fotelu lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM znalazła się „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając Radio RMF FM oraz dziennik „Rzeczpospolita”.
1 1 0 0 0 24.03.2016Krakuski promują nową linię produktów (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Krakuski. Promuje nowe produkty z linii Paluszki.
0 1 0 0 0 24.03.2016Polski rząd szuka zagranicznej agencji PR – podaje „Financial Times”Rząd Prawa i Sprawiedliwości nieformalnie zwrócił się do zagranicznych agencji public relations – pisze brytyjski „Financial Times”. Politycy chcą poprawić wizerunek i odbudować nadszarpniętą ostatnio reputację.
0 1 0 0 1 24.03.2016UOKiK: Alior Bank, BGŻ BNP Paribas, Eurobank, Credit Agricole i Provident Polska naruszyły zbiorowe interesy konsumentówReklamy kredytów konsumenckich powinny być zrozumiałe, jednoznaczne i czytelne. UOKiK uznał, że telewizyjne spoty Alior Banku, Banku BGŻ BNP Paribas, Eurobanku, Credit Agricole i Providenta nie spełniały tych wymogów. Zakwestionowano m.in. zbyt małą czcionkę i krótki czas wyświetlania informacji.
0 1 0 0 0 23.03.2016Marka piwa Specjal obsługiwana w Internecie przez GoldenSubmarineSpecjal, marka należąca do Grupy Żywiec, rozstrzygnęła przetarg na obsługę w Internecie. Wybrała GoldenSubmarine.
0 6 0 0 0 23.03.2016Gogle do wirtualnej rzeczywistości w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych „Naprawmy rzeczywistość”22 marca na ul. Chmielnej w Warszawie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaprezentowało krótki film zrealizowany w technologii wideo 360 stopni. „Naprawmy rzeczywistość” pokazuje, w jak trudnych warunkach znajduje się wiele polskich dzieci i jaka pomoc jest im potrzebna. W akcji brał udział Tomasz Wolny, dziennikarz TVP2 i TVP Info, ambasador SOS.
0 1 0 0 0 23.03.2016MullenLowe MediaHub i Adform nawiązały współpracęMullenLowe MediaHub rozpoczął współpracę z polskim oddziałem Adform. Dom mediowy kontynuuje rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic buying, w czym będą go wspierać eksperci tej firmy.
0 1 0 0 0 23.03.2016Havas Media przejmuje od MediaComu obsługę mediową LidlaPrzetarg na obsługę spółki Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów wygrał Havas Media. Do tej pory zajmował się tym MediaCom.