1 1 0 0 0 22.03.2016Kto płaci za nasze owoce? Kolejna kampania Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie (wideo)Rozpoczęła się kampania „Kupuj odpowiedzialnie owoce”. Jej celem jest edukacja Polaków i podniesienie ich świadomości na temat tego, kto i w jakich warunkach uprawia m.in. banany i ananasy.
1 1 0 0 0 22.03.2016Alugastrin z pierwszą reklamą telewizyjną (wideo)„Poczuj ulgę, zapewnij ochronę” – to hasło pierwszego telewizyjnego spotu preparatu Alugastrin (Urgo Polfa Łódź). Bohaterowie reklamy to mężczyzna cierpiący z powodu zgagi oraz jego partnerka, która „studiowała medycynę”.
2 1 0 0 0 22.03.2016Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki i dzieci w reklamie Play (wideo)W serii spotów promujących program „Fair Play” wprowadzony w Play w połowie marca wystąpili Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki. Tym razem towarzyszą im dzieci.
0 1 0 0 0 22.03.2016Delikatesy Alma obsługiwane w social media przez agencję AbananaPrzetarg na prowadzenie komunikacji Delikatesów Alma w mediach społecznościowych wygrała należąca do grupy Eura7 agencja Abanana. Poprowadzi komunikację marki na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube.
0 1 0 0 0 22.03.2016Google wprowadza platformę Analytics 360 Suite15 marca Google ogłosił uruchomienie platformy pomiarowej Analytics 360 Suite. Ma ona być konkurencyjna wobec rozwiązań oferowanych przez Adobe czy Oracle.
0 2 0 0 1 22.03.2016Instamatka prowadzi pamiętnik ciąży i początków macierzyństwa – analiza IRCenterMatki są bardzo aktywną grupą w mediach społecznościowych. Firma IRCenter sprawdziła, co jest tematem ich publikacji na Instagramie. Okazało się, że serwis to dla nich swego rodzaju pamiętnik ciąży.
0 1 0 0 0 22.03.2016„Dramat czy komedia? Zakupy w czterech aktach” – konferencja TNS Polska21 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja TNS Polska „Total Shopper Experience 2016”. Jej hasło brzmi: „Dramat czy komedia? Zakupy w czterech aktach”.
0 3 0 0 0 22.03.2016Polityka w mediach zeszła w lutym na drugi plan – badanie PSSMCoraz mniej doniesień na temat polityków i liderów ugrupowań pojawia się w mediach – wynika z cyklicznego badania przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów. Popularność partii w lutym spadła o 12 proc.
1 1 0 0 0 21.03.2016Wystarczy chwila, aby przekreślić dziecięce marzenia. Akcja „Kierowco, proszę, zwolnij!” (wideo)Dziecięce marzenia mają ogromną moc. Jedne dzieci marzą o karierze piłkarza, kapitana statku morskiego, policjanta, a jeszcze inne chcą zostać... krokodylem. W jednej kwestii są zgodne, dlatego wspólnie apelują: „Kierowco, proszę, zwolnij!”. Tak właśnie wygląda spot Fundacji Pomocy Ofiarom Wypadków Drogowych Amber.
0 1 0 0 0 21.03.2016Oknoplast rozstrzygnął przetarg na obsługę PRFirma Oknoplast rozpoczęła współpracę z 24/7Communication. Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi i kompleksowym wsparciem PR.