0 3 0 0 0 18.03.2016„YouTube Trends” – luty 2016: muzyka i gryLuty na YouTube był równie spokojny, co styczeń. Choć liczba nowych subskrypcji wzrosła o ponad 9% w stosunku do poprzedniego miesiąca, przeciętna liczba wyświetleń filmów w analizowanych przez Sotrendera kanałach spadła o 1%.
1 1 0 0 0 17.03.2016mBank z kampanią promującą eKonto (wideo)Do końca maja potrwa promocja mBanku, w której klienci otwierający eKonto mogą zyskać do 500 zł zwrotu. Do skorzystania z oferty zachęcają reklamy telewizyjne, radiowe, outdoorowe i internetowe.
0 1 0 0 0 17.03.2016„Rodzic – konsument. Postawy i priorytety” – badanie SW ResearchWalory edukacyjne są dla współczesnego rodzica najistotniejszym elementem w procesie wyboru produktów dla dzieci – ponad 82% badanych przyznaje, że zwraca uwagę na wartość edukacyjną kupowanych zabawek i akcesoriów. Z edukacyjnym nurtem przegrywa nawet silny trend eko, a także cena nabywanych artykułów. To główne wnioski z badania SW Research.
0 1 0 0 0 17.03.2016Rusza rekrutacja do trzeciej edycji programu „Mentors 4 Starters”Do 27 marca trwa rekrutacja do programu mentoringowego „Mentors 4 Starters”. W trzeciej edycji weźmie udział 24 przedstawicieli biznesu, którzy indywidualnie będą pracować z wyselekcjonowanymi uczestnikami.
0 3 0 0 0 17.03.2016Czytam książkę na Facebooku. Raport IMM na temat deklaracji czytelnictwa w social mediaDynamiczny rozwój technologii, nowych aplikacji, komunikatorów, a przede wszystkim minimalizacja treści tekstowych – te zjawiska nie sprzyjają czytelnictwu książek. Według danych Biblioteki Narodowej tylko 37% Polaków przeczytało co najmniej jedną książkę w 2015 r. IMM przeanalizował, co piszemy o książkach w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 17.03.2016„Szczęśliwe dzieciństwo” według marki Kubuś (wideo)Jakie jest szczęśliwe dzieciństwo? Beztroskie, wesołe i przede wszystkim pełne przygód każdego dnia. Marka Kubuś w rozpoczętej 14 marca kampanii reklamowej pokazuje bliskie każdej matce momenty dorastania dzieci.
0 3 0 0 0 17.03.2016Triumph w kampanii reklamowej docenia pełne kobiece kształtyRozpoczęła się kampania marki Triumph, która promuje serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną dla kobiet o pełnych kształtach. Działania reklamowe prowadzone są w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 17.03.2016Grupa Wirtualna Polska kupuje porównywarkę TotalMoney.plGrupa Wirtualna Polska nabyła 100% udziałów w TotalMoney.pl, właścicielu porównywarki finansowej. Wartość transakcji wyniosła 14,5 mln zł.
0 2 0 0 0 17.03.2016Serialowa Warszawa najbardziej medialnym miastem – analiza PSMMW drugim półroczu 2015 r. badanie medialności miast pokazywanych w serialach telewizyjnych po raz kolejny wskazało na dominację Warszawy. W pierwszej dziesiątce znalazły się także miasta, w których toczyła się akcja trzech nowości: „Aż po sufit”, „Singielka” i „Dziewczyny ze Lwowa” – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 16.03.2016E.Leclerc z wielkanocną odsłoną kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej” (wideo)W telewizji można zobaczyć kolejny spot promocyjny sieci sklepów E.Leclerc. Nawiązuje on tematyką do zbliżających się świąt wielkanocnych. To kontynuacja kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej”.