0 1 0 0 0 16.03.2016Adam Nawałka twarzą kampanii reklamowej oferty dla firm Play16 marca marka Play ogłosiła wprowadzenie programu „Fair Play”. Twarzą kampanii promującej ofertę dla firm będzie Adam Nawałka, trener reprezentacji Polski w piłce nożnej.
0 1 0 0 0 16.03.2016Volvo Cars Poland po wyborze agencji do działań w social mediaPrzetarg na kompleksową realizację komunikacji w mediach społecznościowych polskiego oddziału Volvo wygrała agencja WhiteBits. Zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją działań angażujących klientów we wszystkich kanałach społecznościowych, w których obecna jest marka.
0 2 0 0 0 16.03.2016W lutym na Twitterze królowała politykaPolityka to na Twitterze najpopularniejszy temat, czasem tylko ustępujący innym. Nie inaczej było w lutym. Choć w Dniu Zakochanych najpopularniejszym hashtagiem były #walentynki, w pozostałe dni miesiąca dominowały: #500plus, #dobrazmiana i #PiS. Najszybciej nowych obserwujących zdobywał Andrzej Duda, a najwięcej reakcji wzbudzał profil Tomasza Lisa – wynika z raportu „Twitter Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 16.03.2016Instagram przestanie wyświetlać zdjęcia chronologicznie. Wprowadzi algorytm – jak FacebookInstagram testuje bardziej spersonalizowany feed dla użytkowników – ogłosiła firma. Zdjęcia i materiały wideo miałyby być wyświetlane na podstawie algorytmu podobnego do tego, który działa na Facebooku, nie jak dotąd chronologicznie.
0 1 0 0 0 16.03.2016Niechciana komunikacja staje się coraz większym problemem – raport Coleman Parkes ResearchPięćdziesiąt to przeciętna liczba e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów od firm, które tygodniowo otrzymuje i odbiera konsument. Duża część tej komunikacji jest zupełnie nieinteresująca dla adresatów – pokazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Ricoh przez Coleman Parkes Research.
1 1 0 0 0 16.03.2016Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów popularyzuje historię Polski wśród młodzieży (wideo)Projekt HistoriaPoszukaj.pl skierowany jest przede wszystkim do młodzieży gimnazjalnej i licealnej oraz nauczycieli i muzealników. Popularyzuje historię Polski. Przygotował go Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów.
1 1 0 0 0 16.03.2016„Pełnia smaku, pełnia energii z natury”, czyli pełnoziarniste makarony w kampanii Lubelli (wideo)Marka Lubella rozpoczęła kampanię reklamową pełnoziarnistych makaronów. Promuje je jako smaczny i zdrowy składnik obiadów.
1 1 0 0 0 16.03.2016PCK wysyła skazanych za morderstwo na kurs pierwszej pomocy (wideo)Czy łatwiej jest odebrać komuś życie, czy je uratować? Takie pytanie postawiono w kampanii centrum szkoleniowego Mazowieckiego Oddziału Okręgowego PCK. Akcja „Życie po śmierci” zachęca do odbywania kursów pierwszej pomocy. Uczestnikami takich kursów zostali więźniowie skazani za morderstwa.
0 4 0 0 0 16.03.2016„Czytam legalnie, a Ty?”. Polscy pisarze w kampanii przeciwko piractwu e-bookówRuszyła kampania firmy Virtualo „Czytam legalnie, a Ty?”, zachęcająca do legalnego czytania e-booków. Znani autorzy i dziennikarze, m.in. Anna Dziewit-Meller, Katarzyna Bonda czy Mariusz Szczygieł będą promować akcję i zachęcać do dyskusji na tematy związane z e-piractwem.
0 1 0 0 0 16.03.2016Bank Prezentów podczas konferencji Case Open14 kwietnia w Warszawie odbędzie się Forum Strategii Marketingowej Case Open 2016. Jego program oparty jest wyłącznie na przykładach polskich kampanii, które wykraczają poza ogólnie przyjęte schematy. Dla uczestników organizatorzy przygotowali Bank Prezentów – vouchery na szkolenia, warsztaty, usługi marketingowe, a także pokaźny zbiór książek.