0 1 0 0 0 8.03.2016Polki niedoceniane przez branżę marketingową – badanie MECSpecjalistki z domów mediowych, agencji reklamowych, biur reklamy i działów marketingu nieco protekcjonalnie patrzą na polską konsumentkę. Często nie doceniają jej inwestycji w siebie i dbałości o rodzinę. Obraz polskich kobiet, jaki wyłania się z ocen pracowniczek branży marketingowej, w wielu wymiarach nie odpowiada rzeczywistości – pokazuje badanie MEC.
0 1 0 0 0 8.03.2016Izba Gospodarki Elektronicznej wybrała agencję public relationsW marcu Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczęła współpracę z WhiteLabel Public Relations. Agencja zajmie się zarówno komunikacją wewnętrzną, jak i działaniami zewnętrznymi.
3 1 0 0 0 8.03.2016Napoleon dowodzi kampanią marketingową Carrefoura (wideo)8 marca Carrefour rozpoczął kampanię, której celem jest przedstawienie zmian wprowadzonych ostatnio w firmie. Centralna postać działań to Napoleon, w którego rolę wcielił się znany aktor, Jacek Braciak. Przez dwa tygodnie utrzymywano w tajemnicy, jakie plany ma cesarz Francji.
1 1 0 0 0 8.03.2016Kobiety w świecie marek P&G (wideo)Always, Pantene, Ariel, Oral B, Lenor – znane globalne kampanie tych marek z portfolio Procter & Gamble dotyczą kobiet. Mają wzruszać, przełamywać tabu i inspirować do zmiany myślenia o tym, kim jest kobieta w dzisiejszym świecie. Kadry z popularnych spotów przypomniano w filmie przygotowanym okazji święta obchodzonego 8 marca.
0 4 0 0 0 7.03.2016O co pytają matki na forach internetowych? Badanie IRCenterWspółczesna matka Polka, aby zdobyć wiedzę o ciąży i macierzyństwie, korzysta z Internetu. Specyficznym miejscem jej aktywności są fora internetowe. W ciągu jednego półrocza kobiety wpisały tam niemal milion komentarzy. IRCenter przyjrzał się aktywności matek online.
0 1 0 0 0 7.03.2016Rynek farmaceutyczny w Polsce: wzrost w tempie 5% w latach 2016–2021Rynek apteczny w Polsce będzie rozwijał się w tempie 4,8% średniorocznie w latach 2016–2021. Motorem będą leki stosowane w chorobach krwi i układu krwiotwórczego oraz leki endokrynologiczne – wynika z raportu firmy PMR „Rynek farmaceutyczny i ochrony zdrowia w Polsce 2016. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2016–2021”.
1 1 0 0 0 7.03.2016Historia Polki w globalnej kampanii promującej inicjatywę „Toyota Dream Car” (wideo)Toyota Motor Corporation Japan i Toyota Motor Europe przygotowały kolejną globalną odsłonę konkursu dla dzieci „Dream Car Art Contest”. Jest to zachęta dla najmłodszych z całego świata, aby dzielili się swoimi pomysłami na pojazdy przyszłości.
0 1 0 0 0 7.03.2016Kupiec wybrał agencję public relationsZ początkiem marca marka produktów zbożowych Kupiec rozpoczęła współpracę z DotPR. Agencja zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań public relations.
0 1 0 0 0 7.03.2016Deloitte: W 2015 r. wzrosła wartość fuzji i przejęć w przemyśle chemicznymW 2015 r. na rynku fuzji i przejęć w globalnym przemyśle chemicznym doszło do 612 transakcji. Ich wartość wyniosła 145,8 mld dol., niemal dwa razy więcej niż rok wcześniej. W tym roku aktywność powinna utrzymać się na podobnym poziomie – przewidują eksperci Deloitte w raporcie „2016 Global chemical industry mergers and acquisitions outlook. A quest for focus”.
1 1 0 0 0 7.03.2016Balcerzak i Spółka z wiosenną odsłoną kampanii promującej wędliny (wideo)Rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii reklamowej wędlin długodojrzewających i podsuszanych marki Balcerzak i Spółka. Działania wystartowały 1 marca.