1 1 0 0 0 4.03.2016„Wiosną kopce na stołach rosną” – Dr. Oetker promuje ciasto i babeczki Kopiec Kreta (wideo)Z początkiem marca ruszyła kampania telewizyjna promująca ciasta z portfolio marki Dr. Oetker. Ciasto i babeczki Kopiec Kreta polecane są w niej na wielkanocny stół, spotkania w gronie przyjaciół i rodziny lub jako wypiek na weekend.
2 1 0 0 0 4.03.2016Marka Gosia promowana przed programem „Hell’s Kitchen – Piekielna kuchnia” (wideo)Z początkiem marca rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Gosia (Politan). Marka została sponsorem marcowych odcinków programu „Hell’s Kitchen – Piekielna kuchnia” emitowanych w stacji Polsat.
0 3 0 0 0 3.03.20168. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations w kwietniu8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odbędą się w Expo XXI Warszawa 12 i 13 kwietnia. W tym roku na uczestników wydarzenia czekają dwie sale wystawiennicze.
1 3 0 0 0 3.03.2016„Go for more. Idę po więcej” – kampania reklamowa marki CCC (wideo)Firma obuwnicza CCC rozpoczyna sezon wiosenno-letni hasłem „Go for more. Idę po więcej”. To element nowej strategii marketingowej spółki. W rozpoczętej właśnie kampanii medialnej zrezygnowano z udziału znanych osób.
0 1 0 0 0 3.03.2016Soraya po raz pierwszy pod opieką zewnętrznej agencji w zakresie strategii i kreacjiMarka Soraya rozstrzygnęła przetarg na tworzenie strategii komunikacji i przeprowadzenie kompleksowych działań reklamowych w prasie oraz Internecie. Wygrała w nim agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
1 1 0 0 0 3.03.2016Polska Wielkanoc widziana oczami obcokrajowca w kampanii Palmy (wideo)W marcu ruszyła świąteczna kampania margaryny Palma (ZT Bielmar). Marka ponownie nawiązuje do polskiej gościnności, zachęcając: „Chwalmy się tradycją”. Narratorem spotu jest Ian, ponownie goszczący u rodziny w Polsce. Wcześniej złożył jej już wizytę podczas Bożego Narodzenia.
0 1 0 0 0 3.03.2016Grupa Savencia powierza budżet mediowy Mindshare PolskaProducent serów i produktów mlecznych, Grupa Savencia, wybrał do obsługi mediowej Mindshare Polska. W ramach współpracy realizowane będą działania we wszystkich typach mediów.
2 1 0 0 1 3.03.2016Tyskie z nową platformą kreatywną: oberleutnant Von Stein na tropie dezerterówZ początkiem marca Tyskie wprowadza nową platformę kreatywną. Odwołuje się w niej do stereotypowych cech Polaków. Wszystko to w scenerii monarchii austro-węgierskiej.
0 3 0 0 0 3.03.2016Najbardziej opiniotwórcze media 2015 r. – ranking IMMRok 2015 został zdominowany przez tematy związane ze zmianami w rzeczywistości politycznej, jakie nastąpiły po wyborach prezydenckich oraz parlamentarnych. Pierwsze miejsce w rankingu opiniotwórczych mediów roku według IMM zajęła „Gazeta Wyborcza”. Wyprzedziła dziennik „Rzeczpospolita” oraz radio RMF FM.
0 1 0 0 0 3.03.2016Totalizator Sportowy zapowiada przetarg na agencję eventowąWkrótce ruszy przetarg Totalizatora Sportowego na agencję eventową. Przedmiotem planowanego przetargu nieograniczonego będzie świadczenie usług polegających na organizacji wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym.