0 1 0 0 0 29.02.2016Kampania promująca europejski drób w AzjiKrajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza rozpocznie promocję europejskiego drobiu w Azji. Budżet kampanii wynosi ponad 4 mln euro.
1 3 0 0 0 29.02.2016Ewa Farna promuje rok Internetu za darmo w Play (wideo)Piosenkarka Ewa Farna pojawiła się w kolejnej kampanii Play. Tym razem promuje ofertę internetową operatora.
0 1 0 0 0 29.02.2016Branża HoReCa spodziewa się wzrostu sprzedaży – „Barometr EFL”W I kwartał 2016 r. branża HoReCa wchodzi w dobrych nastrojach. Świadczy o tym dość wysoki odczyt subindeksu „Barometru EFL” przygotowanego przez firmę Ecorys, szczególnie w porównaniu z wynikiem za IV kwartał minionego roku.
1 1 0 0 0 29.02.2016Kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję ubrań dziecięcych Cool Club (wideo)Marka Cool Club rozpoczyna kampanię telewizyjną. Promuje wiosenno-letnią kolekcję ubrań z linii Soft Pop, przeznaczonej dla dzieci w wieku 0–14 lat.
2 3 0 0 0 28.02.2016„Co zamierza Napoleon?” – kampania teaserowa (wideo)W mediach trwa intensywna kampania teaserowa pod hasłem „Co zamierza Napoleon?”. Cesarz Francji interesuje się Polską, wyprzedaje Luwr, by przenieść się nad Wisłę. W Internecie trwają spekulacje, o jaki podmiot chodzi. Typowane są dwie firmy.
2 1 0 0 1 26.02.2016McDonald’s wyśmiewa Burger Kinga, stawiając gigantyczny drogowskaz (wideo) [aktualizacja]We Francji działa ponad 1000 punktów drive-thru sieci McDonald’s, Burger King ma zaś nieco ponad 20 takich obiektów. Firma spod znaku złotych łuków postanowiła wykorzystać ten fakt i dopiec konkurentowi.
0 1 0 0 0 26.02.2016Cisowianka na outdoorze informuje o współpracy z UNICEF-emOd stycznia Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji programów, których celem jest zwiększenie dostępu do wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych. W związku z tym marka rozpocznie kampanię outdoorową.
1 1 0 0 0 26.02.2016Adam Woronowicz jako smakosz promuje pożyczkę w ING BŚ (wideo)„Pieniądze trzeba oddać, ale to, co zyskasz, to Twoje” – to hasło kampanii pożyczki w ING Banku Śląskim, która startuje 28 lutego. Marka nadal krzewi w niej ideę rozsądnego pożyczania. W reklamie ponownie wystąpili Adam Woronowicz i Marek Kondrat.
0 1 0 0 0 26.02.2016Nivea przedłuża i rozszerza umowę z GoldenSubmarineNivea współpracuje z GoldenSubmarine od ponad roku. Firmy podpisały właśnie umowę, w ramach której agencja przez kolejne dwa lata będzie obsługiwać markę w Internecie. Współpraca została też rozszerzona na wszystkie brandy z portfolio Nivei.
0 3 0 0 0 26.02.2016Facebook najbardziej angażujący, LinkedIn najmniej – badanie SW Research„Na Facebooka zaglądamy co najmniej raz dziennie” – tak zadeklarowało 65% uczestników badania zrealizowanego przez SW Research dla agencji Think Kong. Mniej aktywni są użytkownicy Instagrama – 36% badanych mówi o codziennej wizycie w tym serwisie. Najgorzej wypadł LinkedIn – 24% użytkowników deklaruje codzienne odwiedzanie strony.