0 1 0 0 0 22.02.2016Cinkciarz.pl oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi KoszykówkiFirma Cinkciarz.pl i Polska Liga Koszykówki podpisały wieloletni kontrakt sponsorski. Zgodnie z umową spółka została sponsorem oficjalnym Tauron Basket Ligi oraz może posługiwać się tytułem official foreign currency exchange partner.
0 1 0 0 0 19.02.2016OFBOR: wyniki audytu przychodów firm badawczych za rok 2015Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku informuje o wynikach zakończonego audytu przychodów agencji badawczych za 2015 r. Wzięło w nim udział 13 podmiotów, których obrót wyniósł 577,3 mln zł netto.
0 1 0 0 0 19.02.2016RTB House wchodzi na rynki Ameryki ŁacińskiejRTB House – polska firma technologiczna specjalizująca się w prowadzeniu działań reklamowych wykorzystujących retargeting – rozpoczyna działania w Ameryce Łacińskiej. W pierwszym kwartale 2016 r. spółka zbuduje struktury sprzedaży w Brazylii, Argentynie, Chile i Meksyku.
0 1 0 0 0 19.02.2016Złoto dla Public Dialog w konkursie Mercury Excellence Awards 2015/2016Agencja Public Dialog została wyróżniona w tegorocznej edycji konkursu Mercury Excellence Awards. Jury doceniło projekt „Ardor Auctions – Classic Automobiles Auction Event”. To jedyna firma z Polski, która zdobyła nagrodę.
0 1 0 0 0 19.02.2016Firma Toys’R’Us wybrała agencję do obsługi sklepu internetowegoMarka Toys’R’Us rozpoczęła współpracę z agencją Up. Powierza jej promocję sklepu internetowego, w tym kreację głównych motywów graficznych, newsletterów, bannerów i innych materiałów tworzonych na potrzeby komunikacji online.
0 2 0 0 0 19.02.2016„Zapomniałeś o walentynkach? To wina cukru!” – kampania podważająca stereotypy związane ze spożywaniem cukru14 lutego wystartowała akcja Związku Producentów Cukru w Polsce, pod hasłem „Chłopiec do bicia”. Jej celem jest pokazanie, że częste zarzuty dotyczące cukru w diecie są nieprawdziwe. Działania potrwają do końca roku.
1 1 0 0 0 19.02.2016Druga odsłona kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” (wideo)23 lutego, w Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją ruszy kolejna odsłona kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Tym razem podejmuje ona problem tej choroby u dzieci i młodzieży.
3 1 0 0 0 19.02.2016Biuro Informacji Kredytowej zachęca: „Buduj dobrą historię” (wideo)Rozpoczęła się internetowa kampania informacyjna Biura Informacji Kredytowej „Buduj dobrą historię”. W jej ramach powstał cykl krótkich filmów edukacyjnych skierowanych do osób korzystających z pożyczek, kredytów, a także kart kredytowych.
0 2 0 0 0 19.02.2016Kluby Ekstraklasy w social media – analiza PSMMZespoły Ekstraklasy rozpoczęły piłkarską wiosnę. Do końca sezonu zasadniczego zawodnicy będą walczyć o grę w grupie mistrzowskiej. Jak wyglądałaby pierwsza ósemka, gdyby o kolejności drużyn nie decydowała forma piłkarzy, tylko popularność w mediach społecznościowych? Sprawdził to Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 18.02.2016Roca ponownie powierza obsługę PR agencji Solski Burson-MarstellerProducent wyposażenia łazienek Roca powierza agencji Solski Burson-Marsteller regularną obsługę PR. Firmy współpracowały już w tym zakresie w latach 2009–2011.