0 2 0 0 0 16.02.2016Po kosmetyki idziemy do drogerii lub dyskontu, jakość ważniejsza niż cena – badanie PMRGdzie konsumenci najczęściej kupują kosmetyki? Ranking miejsc tych zakupów jest stabilny i nie ulega zmianom w czasie. Z jednym wyjątkiem – od trzech lat dyskonty pną się w górę, poszerzając udział w sprzedaży. Zachęcają atrakcyjnymi cenami i coraz większym wyborem. Co jeszcze ma znaczenie dla polskiego konsumenta? Na to pytanie stara się odpowiedzieć firma PMR.
0 1 0 0 0 16.02.2016Rusza konkurs Kampania Społeczna Roku 2015Rozpoczęła się 8. edycja konkursu na najlepszą kampanię społeczną roku. Wprowadzone modyfikacje mają pozwolić jurorom usprawnić proces oceny. Zainteresowani udziałem mogą przesyłać zgłoszenia w ciągu następnych czterech tygodni za pośrednictwem strony internetowej.
1 1 0 0 0 16.02.2016Dwa szybkie żubry w spocie piwnej marki (wideo) [aktualizacja]W nowym 30-sekundowym spocie piwa Żubr pojawiają się dwa zwierzęta, które wspólnie rozwiązują problem leśnej społeczności. Premiera filmu odbyła się na Facebooku. W telewizji reklama będzie emitowana od 1 marca.
0 1 0 0 0 16.02.2016Blokujesz reklamy? Możesz być atrakcyjniejszy dla reklamodawcówInternauci używający w wyszukiwarkach aplikacji blokujących reklamy mogą być w grupie osób najbardziej wartościowych dla reklamodawców – wynika z badania International News Media Association.
2 1 0 0 0 16.02.2016Seniorzy polecają seniorom „Kapitalne konto” w kampanii Banku BPH (wideo)Bank BPH rozpoczął kampanię reklamową konta w promocji dla klientów ZUS. Działania wpisują się w upowszechniający się trend emancypacji seniorów.
1 1 0 0 0 15.02.2016„Gisu do Liroya” – dyrektor Głównego Inspektoratu Sanitarnego rapuje o szczepieniach (wideo)Marek Posobkiewicz, dyrektor Głównego Inspektoratu Sanitarnego, przygotował odpowiedź na założony przez posłów klubu Kukiz’15 antyszczepionkowy zespół sejmowy. „Wirusy oraz bakterie przecież zabić ciebie mogą. Liroy, ja cię bardzo proszę, nie idź dalej błędną drogą” – upomina posła Piotra Marca.
1 1 0 0 0 15.02.2016„Boli? Ma boleć!” – pracownicy Decathlonu promują odzież do ćwiczeń (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „TheCathlons”. W spocie „Level Hard” wystąpili pracownicy sieci sklepów Decathlon. Promują artykuły przeznaczone dla zaawansowanych sportowców.
1 1 0 0 0 15.02.2016Magda Gessler ponownie w kampanii Ulgixu Wzdęcia Max (wideo)Na początku lutego rozpoczęła się kampania reklamowa Ulgixu Wzdęcia Max. Produkt z portfolio firmy PPF Hasco-Lek zyskał odświeżone opakowanie i w nowej odsłonie polecany jest przez Magdę Gessler.
1 1 0 0 0 15.02.2016GLS – rusza „kurier z przesłaniem” (wideo)12 lutego rozpoczęła się pierwsza na rynku polskim kampania reklamowa firmy kurierskiej GLS. Opowiada o motywacji, jaka stoi za tym, by dostarczać przesyłki jak najpewniej i najsprawniej.
1 1 0 0 0 15.02.2016„Ciepło… cieplej… cieplutko” – kampania Ciepła Systemowego (audio)W lutym rozpoczęła się kampania reklamowa Ciepła Systemowego – wspólnej marki branży ciepłowniczej. Działania promocyjne prowadzone są w radiu oraz Internecie.