1 1 0 0 0 12.02.2016Rusza kampania reklamowa konta osobistego w Raiffeisen Polbanku (wideo)12 lutego wystartowała telewizyjna kampania Wymarzonego Konta Osobistego z oferty Raiffeisen Polbanku. Działania promujące konto potrwają 7 tygodni. W reklamie pojawił się ponownie Paweł Orleański, aktor i prezenter.
1 1 0 0 0 12.02.2016„Oddaj serce… do przeszczepu” – zachęca Ministerstwo Zdrowia (wideo)W ramach ogólnopolskiej kampanii „Zgoda na życie” dotyczącej transplantologii nakręcony został dwuminutowy klip o miłości – wyjątkowej, bo możliwej dzięki decyzjom innych, obcych ludzi. Inspirowany jest historią Sławomira Bugajczyka, który 8 lat temu przeszedł operację przeszczepienia serca.
0 2 0 0 0 12.02.2016Serialowi amanci – miłość kobiet i mediów. Raport PSMMDzięki rolom uwodzicieli w popularnych serialach nie tylko zostali bożyszczami kobiet, ale i zdobyli medialny rozgłos. Wartość publikacji na temat dziesięciu najpopularniejszych i przystojnych polskich aktorów została wyceniona na 236 mln zł – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 11.02.2016Kampania promująca cukierki Verbena w nowych opakowaniach (wideo)W lutym ruszyła ogólnopolska kampania marki Verbena – ziołowych cukierków produkowanych przez firmę I.D.C. Polonia. Działania prowadzone są głównie na outdoorze, a ich adresatkami są mieszkanki dużych miast.
0 1 0 0 0 11.02.2016„Poradnik dla internetowego reklamodawcy” od IAB PolskaIAB Polska prezentuje publikację „Poradnik dla internetowego reklamodawcy”, przygotowaną przez grupę roboczą SEM działającą w ramach związku. Zawiera ona prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz YouTube.
0 2 0 0 0 11.02.201615 mld zł dla operatorów telekomunikacyjnych z hurtu i obsługi segmentu B2B w Polsce w 2015 r. – analiza PMRSegment B2B pozostaje atrakcyjny dla dostawców usług telekomunikacyjnych. Mimo spadków cen i rosnącej konkurencji na odbiorcach biznesowych nadal można zarobić. Niższe ceny usług podstawowych operatorzy rekompensują sobie wpływami z usług dodatkowych i wyższym przychodem z klienta – wynika z raportu firmy PMR.
0 1 0 0 0 11.02.2016Globalne przychody firm farmaceutycznych za trzy lata wyniosą 1,4 bln dol. – raport DeloitteStarzejące się społeczeństwa, wzrost liczby chorób przewlekłych, dynamiczny rozwój na rynkach wschodzących – to sprzyja wzrostowi przychodów firm farmaceutycznych, biotechnologicznych i technologii medycznej. Jednocześnie, jak wskazuje Deloitte, branża ta znajduje się pod coraz większą presją cenową i musi sprostać wymogom wyższej efektywności.
0 1 0 0 0 11.02.2016Michelin Polska powierza obsługę agencji Weber ShandwickProducent opon – firma Michelin – rozpoczyna stałą współpracę z Weber Shandwick. Obejmuje ona działania z zakresu relacji z mediami, organizowania akcji specjalnych i kampanii edukacyjnych, a także projektów realizowanych w mediach społecznościach.
1 1 0 0 0 11.02.2016Gwiazdy dopingują Zakopane do przyjęcia uchwały antysmogowej (wideo)Krzysztof Materna, Beata Sadowska, Magdalena Schejbal, Anna Rusowicz, Rafał Sonik czy Stanisław Karpiel-Bułecka włączyli się w kampanię „Zakopane bez smogu”. Udostępnili filmy, w których nawołują do walki z zanieczyszczeniem powietrza. Celem akcji jest przekonanie władz samorządowych do przyjęcia uchwały antysmogowej dla miasta.
2 1 0 0 0 11.02.2016Oferta T-Mobile dla firm w nowej odsłonie kampanii reklamowej z udziałem Tomasza Kota (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której T-Mobile zaprezentuje spot promujący taryfę ProFirma Nova z Samsungiem Galaxy S6 za 1 zł. W drugim, dłuższym spocie oglądać można Tomasza Kota, który przypomina o nowych standardach obsługi firm.