0 2 0 0 0 11.02.2016Karty serota i tyromancja – KFC wróży na SnapchacieKFC rozpoczyna kolejne niestandardowe działania na Snapchacie. Będzie emitować cykl „Sery losu”, który jest parodią telewizyjnych programów wróżbitów. Marka chce w ten sposób dotrzeć do nastolatków.
0 1 0 0 0 10.02.2016Przesunięcie terminu publikacji wyników badania PlaNet PBI/GfKInstytut GfK oraz Polskie Badania Internetu (zleceniodawca) podjęli decyzję o przesunięciu daty publikacji pierwszych wyników badania Internetu – PlaNet. Kierowali się przy tym troską o najwyższą rzetelność i jakość danych.
0 1 0 0 0 10.02.2016Publicis Groupe dofinansuje 90 start-upówGlobalny holding reklamowy Publicis Groupe z okazji jubileuszu 90-lecia istnienia na światowym rynku zainicjował program „Publicis90”. Jego celem jest dofinansowanie 90 najbardziej obiecujących start-upów związanych z szeroko pojętym środowiskiem komunikacji internetowej.
2 2 0 0 0 10.02.2016Provident z nowym logo i kampanią „Wypisz, wymaluj” (wideo)Firma pożyczkowa Provident zmienia kolory, wprowadzając nowe logo i identyfikację. Wraz z nowym otwarciem rusza kampania „Wypisz, wymaluj”.
0 1 0 0 0 10.02.2016Seat Polska wybrał pierwszą agencję PRRozstrzygnięto przetarg na kompleksową realizację działań z zakresu public relations dla marki Seat Polska. Do końcowego etapu zaproszono dwie agencje. Zwyciężyła poznańska Q&A Communications.
0 1 0 0 0 10.02.2016Jakie szkody może wyrządzić źle zaplanowana komunikacja z klientami?Zalew niechcianych wiadomości to droga do zniechęcenia, a nawet utraty lojalnych klientów. Badanie przeprowadzone na zlecenie Ricoh przez Coleman Parkes Research pokazuje, że 18% klientów pod wpływem zbyt uporczywej komunikacji postanowiło zmienić dostawcę usług, 69% zrezygnowało z otrzymywania jakichkolwiek wiadomości od tego nadawcy, a jeden na dziesięciu złożył skargę do odpowiedniego organu.
0 1 0 0 0 9.02.2016Work Service nawiązuje współpracę z Lemon Sky J. Walter Thompson PolandNową strategię komunikacji dla całej grupy kapitałowej Work Service stworzy i zrealizuje Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Firmy podpisały umowę ramową.
0 3 0 0 0 9.02.2016PSMM zmierzył medialną siłę szczypiornistówMistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Polska 2016 były rekordowe, bo przyciągnęły na trybuny ponad 400 tys. kibiców. Sportowe emocje udzieliły się także mediom. W okresie od 13 stycznia do 2 lutego ukazało się niemal 85 tys. informacji o EHF Euro 2016. Codziennie na temat imprezy pojawiały się 4 tys. materiałów – wynika z analizy firmy Press Service Monitoring Mediów. Wartość ekwiwalentu reklamowego to ponad 100 mln zł.
1 1 0 0 0 9.02.2016„W rodzinie cieplej” – przypomina ośrodek „Port” (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii „W rodzinie cieplej”, która zachęca do pomocy dzieciom korzystającym z opieki zastępczej. W ramach akcji w telewizji emitowany jest spot Ośrodka Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej „Port” Towarzystwa Nasz Dom.
0 1 0 0 0 9.02.2016Metaxa wybrała nową agencję do działań social mediaW przetargu na obsługę marki Metaxa w mediach społecznościowych zwyciężyła agencja SMG Polska. Jej zespół LiquidThread zajmie się tworzeniem strategii komunikacji oraz planowaniem i realizacją działań.