0 1 0 0 0 8.02.2016Czesław Mozil wyśpiewa miłosne historie internautów w akcji H&M8 lutego wystartowała „H&M LoveSongs” – akcja, w której miłosne historie nadesłane w komentarzach przez użytkowników Facebooka zamienią się w piosenki zaśpiewane przez Czesława Mozila. Finał odbędzie się w Dniu Zakochanych.
1 1 0 0 0 8.02.2016Fani Lecha Poznań „Mocni razem” (wideo)„Bo to tradycja”, „dobra zabawa”, „bo Lech Poznań to duma Wielkopolski” – to niektóre powody kibicowania Kolejorzowi, wskazane przez bohaterów spotu przygotowanego przez klub z Bułgarskiej. Drużyna piłkarska zaprezentowała film wizerunkowy.
1 1 0 0 0 8.02.2016Katarzyna Moś i The Chance ponownie w reklamie Link4 (wideo)Firma Link4 rozpoczęła kampanię, w której ponownie wystąpiła uczestniczka talent show – Katarzyna Moś – oraz członkinie zespołu The Chance. Tym razem promują one ofertę ubezpieczyciela, śpiewając piosenkę do melodii przeboju „Yes Sir, I Can Boogie” grupy Baccara.
1 1 0 0 0 8.02.2016Łowicz promuje dżemy, powidła i konfitury (wideo)Marka Łowicz rozpoczęła kampanię promującą ofertę dżemów, powideł i konfitur. Działania mają podkreślać różnorodność portfolio.
0 4 0 0 0 8.02.2016Ile zarabiali Polacy w 2015 r.? OBW firmy Sedlak & SedlakCzy są Państwo zadowoleni z pracy? To pytanie po raz pierwszy zadała w swoim badaniu firma Sedlak & Sedlak. Twierdząco odpowiedziało 76% respondentów. Nie towarzyszy temu jednak zadowolenie z wynagrodzenia. Szczegóły zawarto w podsumowaniu Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń za 2015 r.
0 3 0 0 0 8.02.2016Social media 2015. Podsumowanie i trendy – analiza IRCenterFacebook ma się dobrze i zagarnia coraz większe udziały w treściach z mediów społecznościowych. Od kilku lat zmniejsza się za to ilość treści na forach i blogach, a ostatnio także na Twitterze. Mimo że różnorodnych platform społecznościowych przybywa, większość użytkowników zaczyna koncentrować się na jednej lub dwóch wybranych. To wnioski z podsumowania 2015 r. w social media firmy IRCenter.
0 0 0 0 0 5.02.2016Sylwia Chada dyrektorem w Epic MakersW Epic Makers, należącej do Agory sieci zrzeszającej twórców wideo, Sylwia Chada będzie dyrektorem rozwoju biznesu. Stworzy także strategię dalszego rozwoju firmy.
0 1 0 0 0 5.02.2016 Aktualizacja: 12:3312.02.2014Raport „360° sukcesu WOŚP” (infografika)Silne i pozytywne emocje wokół Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz zgromadzony przez nią kapitał społeczny przekładają się na zainteresowanie ze strony znanych i dużych firm. Skąd wziął się sukces WOŚP? Jakie potrzeby Polaków zaspokaja ta akcja? Zbadała to firma Izmałkowa Consulting.
2 1 0 0 0 4.02.2016Karolina Woźniacka i inne gwiazdy sportu w nowej kampanii Adidasa (wideo)Seria filmów pod hasłem „I’m Here to Create” opowiada historie kobiet uprawiających sport. Wśród nich znajdziemy m.in. tenisistki Karolinę Woźniacką i Anę Ivanović, gwiazdę ligi WNBA Candace Parker, supermodelkę Karlie Kloss, piłkarkę Morgan Brian czy DJ-kę Hannah Bronfman.
1 1 0 0 0 4.02.2016Ruszyła kampania Kinder Bueno „Orient Express” (wideo)Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem. Ma przekonać odbiorcę, aby „pozwolił się rozpieszczać” smakiem wafelka wypełnionego kremem i oblanego czekoladą.