1 1 0 0 0 2.02.2016Citylight, który mierzy temperaturę przechodniów (wideo)W ostatni weekend stycznia w pasażu Wiecha w Warszawie stanął citylight mierzący temperaturę przechodniów. Zamontowana w nim kamera termowizyjna umożliwia ocenę temperatury stojącego przed nośnikiem człowieka. Kreacja promuje lek Theraflu z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
1 1 0 0 0 2.02.2016Princessa z akcją ambientową na przystanku (wideo)Na jednym z wrocławskich przystanków został zainstalowany interaktywny citylight. Komentował głosowo lub rysunkowo zachowanie oczekujących na autobus.
0 1 0 0 0 2.02.2016Kancelaria prawna ze wsparciem agencji PRKancelaria prawna Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy rozpoczęła współpracę z Vision Group. Agencja będzie doradzać w kwestiach strategii oraz działań z zakresu public relations.
0 2 0 0 0 2.02.2016Joanna Jędrzejczyk w kampanii Reeboka „Be More Human”Reebok startuje z najnowszą odsłoną kampanii wizerunkowej „Be More Human”. Jej bohaterką została Joanna Jędrzejczyk, aktualna mistrzyni świata mieszanych sportów walki.
0 2 0 0 0 1.02.2016Rok 2015 w Polsce na Facebooku, YouTube i Twitterze – podsumowanie Sotrendera (infografika)Zasięg płatny na Facebooku, polski kanał, który przekroczył 1 miliard wyświetleń na YouTube, polityka na Twitterze. To niektóre z zagadnień zbadanych przez Sotrendera, który podsumował 2015 r. w trzech najważniejszych serwisach społecznościowych.
0 3 0 0 0 1.02.2016Marki i „Gwiezdne wojny” w mediach społecznościowych – badanie IRCenterPonad połowa internautów zadeklarowała kontakt z jakąkolwiek reklamą opartą na motywie „Gwiezdnych wojen”. Umiejętne wykorzystanie tych motywów w grafikach produktowych najlepiej zaangażowało użytkowników Facebooka.
2 2 0 0 0 1.02.2016Dzieci testują Kubusia 100% (wideo)W spotach, których emisja ruszyła na początku lutego w stacjach telewizyjnych takich jak Polsat czy TVN, dzieci sprawdzają właściwości produktu.
0 1 0 0 0 1.02.2016Coca-Cola Polska rozstrzygnęła przetarg na usługi marketingoweZwycięzcą przetargu firmy Coca-Cola Polska na usługi związane z samplingiem i działaniami promocyjnymi zostały zintegrowane agencje Craft & Momentum i McCann & MRM, należące do McCann Worldgroup.
4 1 0 0 0 1.02.2016Olga Bołądź, Tomasz Schuchardt i przydasie w kolejnym spocie Orange (wideo)Orange kontynuuje serię reklam z historiami mieszkańców apartamentowca. Tym razem głównym motywem są tzw. przydasie, czyli stare telefony lub tablety, które nieużywane leżą w szufladach. W nowej promocji można wymienić je na gotówkę, przenosząc numer do Orange.
1 1 0 0 0 1.02.2016Startuje kampania marki Agata (wideo)W poprzednich latach bohaterami spotów sieci Agata były meble oraz członkowie rodziny wchodzący z nimi w interakcje. W nowej kampanii pokazano także innych domowników – zwierzęta.