0 2 0 0 0 25.01.2016Raphael Varane ambasadorem JBLFrancuski piłkarz Raphael Varane, który na co dzień gra dla hiszpańskiego Realu Madryt oraz we francuskiej reprezentacji narodowej jako główny obrońca, został światowym ambasadorem marki JBL (Harman). W ramach globalnych akcji marketingowych promuje produkty konsumenckie, profesjonalne oraz samochodowe.
0 5 0 0 0 22.01.2016Tatuum odświeża logo i sklepyMarka odzieżowa Tatuum prezentuje pierwsze efekty zapoczątkowanej jesienią 2015 r. transformacji. To nowe logo oraz odmienione salony. Zmiany mają podkreślać naturalność, sensualność, jakość i komfort oraz nawiązywać do aktualnych trendów.
0 1 0 0 0 22.01.201618 marca startuje „Cyber 6.0”Przed jakimi wyzwaniami stoją obecnie eksperci consumer intelligence? Jakie są proponowane przez nich nowe podejścia w badaniach zachowań konsumenta, który żyje na styku światów wirtualnego i realnego? Dowiedzą się tego uczestnicy konferencji „Cyber 6.0: Redefine”, która odbędzie się 18 marca w warszawskim Centrum Nauki Kopernik.
0 2 0 0 0 22.01.2016100 najlepszych kanałów branżowych na polskim YouTube według MuseKtóry branżowy kanał YouTube pod względem wyświetleń jest największy w Polsce? Która marka najbardziej angażuje widzów? Odpowiedzi zawiera raport podsumowujący 2015 r., przygotowany przez firmę Muse.
0 1 0 0 0 22.01.2016Zmiana struktury McCann WorldgroupMcCann Worldgroup łączy zarządzanie agencjami McCann i MRM//McCann. Jest to zwieńczenie procesu integrowania obszarów komunikacji, który został zapoczątkowany w 2013 r.
1 1 0 0 0 22.01.2016„Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” – przekonuje Nationale-Nederlanden (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Nationale-Nederlanden TUnŻ, pod hasłem: „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”. Będzie miała 3 odsłony. Bohaterką pierwszego spotu jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która zwraca się do taty.
1 1 0 0 0 22.01.2016Raffaello rozpoczyna kampanię „Nenufary” (wideo)18 stycznia premierę miał spot „Nenufary” marki Raffaello (Ferrero). To kolejna reklama produktu nawiązująca do uczuć i sposobu ich wyrażania.
1 3 0 0 0 22.01.2016„#Be The 1” – Castrol mecenasem młodych zawodników motocyklowych (wideo)Marka Castrol zaangażowała początkujących zawodników sportów motorowych w kilkumiesięczną akcję „#Be The 1”. Trzech zwycięzców otrzyma wsparcie marki w 2016 r.
0 1 0 0 0 22.01.2016PKO BP przygotowuje się do wyboru agencji reklamowychPKO Bank Polski przygotowuje się do przeprowadzenia postępowania zakupowego na wybór agencji reklamowych. Obecnie rolę wiodącej agencji reklamowej marki pełni DDB & Tribal, z którą umowa wygasa w październiku 2016 r. Agencją wspierającą jest Fat Baby, z którą umowa wygasa w kwietniu 2016 r.
1 1 0 0 0 22.01.2016Grecki spór o pogodę w kampanii biura podróży Grecos Holiday (wideo)Od 21 grudnia 2015 r. trwa ogólnopolska telewizyjna kampania Grecos Holiday, pod hasłem „First Deal“. Rozwija dotychczasową strategię opartą na greckim sporze.