0 0 0 0 0 15.01.2016Białystok jak Jackson w stanie Missisipi. Spot drużyny futbolu amerykańskiego z PodlasiaDrużyna futbolu amerykańskiego z Białegostoku – LowLanders – przygotowała spot promocyjny. W kilkuminutowym filmie Amerykanin Jabari Harris grający na pozycji rozgrywającego opowiada o zawodnikach, ich wysiłku i poświęceniu.
1 1 0 0 0 15.01.2016Kampania wprowadzająca na polski rynek jogurt Jogobella Breakfast (wideo)Na rynku pojawił się nowy produkt śniadaniowy: Jogobella Breakfast. Jego wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji, radiu oraz Internecie.
0 1 0 0 0 15.01.2016UOKiK: T-Mobile Polska naruszył zbiorowe interesy konsumentów. Zapłaci rekompensaty i 4,5 mln zł karyT-Mobile Polska bezprawnie poinformował konsumentów o podwyższeniu abonamentu – stwierdził UOKiK. Operator został zobowiązany do wypłacenia klientom rekompensaty usuwającej skutki naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Na przedsiębiorcę została również nałożona kara pieniężna w wysokości ponad 4,5 mln zł.
0 1 0 0 0 14.01.2016„Inaczej niż wszyscy”. Forum Strategii Marketingowej Case Open w kwietniu w Warszawie14 kwietnia odbędzie się w Warszawie Case Open 2016. Jego program oparty będzie wyłącznie na omówieniu polskich kampanii, wykraczających poza ogólnie przyjęte schematy. Kampanii, o których mówi się: „Szkoda, że to nie był mój pomysł”. Zrealizowanych według idei „Inaczej niż wszyscy”.
0 1 0 0 0 14.01.2016Kia kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją w działaniach social mediaW 2016 r. Kia Motors Polska będzie kontynuować współpracę z WebTalk w zakresie mediów społecznościowych. Zakres obowiązków agencji poszerzył się o kampanie performance nakierowane na pozyskanie zapisów na jazdy testowe w promowanych modelach.
0 1 0 0 0 14.01.2016Technologie, które w 2016 r. dadzą nowe możliwości komunikacyjne – prognozy firmy EdelmanSpecjaliści w obszarze marketingu i komunikacji w 2016 r. będą mieli możliwość wykorzystania rozwiązań, które pozwalają kreować atrakcyjne treści w sposób dotąd niepraktykowany lub wykorzystywany tylko w wąskim zakresie. Firma Edelman wskazuje trzy technologie, które warto uważnie obserwować z myślą o ich wykorzystaniu.
1 1 0 0 0 14.01.2016Nowy spot kampanii „Narodowej loterii paragonowej” (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej „Narodową loterię paragonową” Ministerstwa Finansów. Jej hasło brzmi: „Biało-czerwoni biorą paragony”.
0 1 0 0 0 14.01.2016PKO BP zaprasza agencje interaktywne do udziału w przetarguPKO Bank Polski ogłosił przetarg. Będzie on dotyczyć obsługi interaktywnej w zakresie utrzymania i rozwoju serwisów internetowych i mobilnych oraz aplikacji mobilnych banku, spółek grupy kapitałowej, jak też Fundacji PKO Banku Polskiego.
1 1 0 0 0 14.01.2016Mistrzyni świata MMA w spocie Samsunga (wideo)Joanna Jędrzejczyk, mistrzyni świata mieszanych sztuk walki, wystąpiła w kampanii Samsung Electronics Polska „Zostań legendą”. Promuje smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki Level.
0 1 0 0 0 14.01.2016Raport Salesforce o obsłudze klienta zapowiada trzycyfrowe wzrosty (infografika)Co jest ważne dla utrzymania efektywnej obsługi klienta? Jakie są prognozy firm oraz jak z obsługą klientów radzą sobie najlepsi? Na te m.in. pytania próbuje odpowiedzieć Salesforce w raporcie „2015 State of Service”. Badanie objęło przedsiębiorców wyodrębnionych ze względu na stopień ich zaawansowania i organizacji obsługi.