1 1 0 0 0 8.01.2016Groprinosin promowany jako lek dla dzieci i dorosłych (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Groprinosin (Gedeon Richter) – leku przeciwwirusowego oraz wzmacniającego odporność. Działania prowadzone są m.in. w telewizji.
0 1 0 0 0 7.01.2016Genius Universitatis 2016 – konkurs na najciekawsze kampanie rekrutacyjne polskich uczelniRozpoczęła się 5. edycja konkursu Genius Universitatis. Ma on charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni. Celem jest wyłonienie najciekawszych kampanii rekrutacyjnych szkół wyższych.
0 1 0 0 0 7.01.2016IAB/PwC AdEx: w III kw. 2015 r. wzrost wydatków na reklamę online w Polsce o 20% (infografika)W III kwartale 2015 r. wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 20,4%. W pierwszych trzech kwartałach rynek komunikacji cyfrowej osiągnął dzięki temu wartość 2,19 mld zł. Obserwowane trendy wskazują na to, że na koniec roku przekroczona została granica 3 mld zł. Takie wyniki przyniosło badanie AdEx, realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska.
0 1 0 0 0 7.01.2016UOKiK ostrzega: strony prowadzone przez przedsiębiorcę Tomasza Braniewskiego mogą powodować znaczne straty dla klientówDo UOKiK docierają sygnały dotyczące niezgodnych z prawem praktyk Tomasza Braniewskiego, właściciela firmy Invest-Net Braniewski Tomasz. To pierwszy przypadek, w którym urząd korzysta z ostrzeżenia konsumenckiego.
0 1 0 0 0 7.01.2016Zgłoszenia do 5. edycji Facebook AwardsPo raz piąty w ramach konkursu Facebook Awards zostaną wybrane najlepsze kreacje, jakie pojawiły się na Facebooku i Instagramie. Od tego roku podmioty z wszystkich krajów będą miały możliwość pokazania prac w ramach regionu, z którego pochodzą. Zwycięzcy wezmą udział w głosowaniu na poziomie globalnym (Global Judging Event).
0 1 0 0 0 7.01.2016UOKiK wydał zgodę na przejęcie Home.pl przez 1&1 InternetSpółka 1&1 Internet otrzymała zgodę UOKiK na przejęcie kontroli nad Home.pl. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku wykazały, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
5 1 0 0 0 6.01.2016Play i gamerzy grają razem dla WOŚP (wideo)Play w ramach wsparcia WOŚP oferuje grę internetową. Gracze będą zbierać kilobity, a operator przeliczy je na złotówki, które trafią do fundacji. Gra promowana jest w telewizji i Internecie.
1 1 0 0 0 6.01.2016„Dziecko już od 500 zł – zaszalej” – zachęca Neckermann (wideo)Z początkiem 2016 r. biuro podróży Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę.
0 1 0 0 0 6.01.2016Netflix dostępny na (prawie) całym świecie – także w PolsceOd 6 stycznia Netflix został udostępniony w ponad 130 nowych krajach, m.in. w Polsce. Usługa została włączona podczas wystąpienia CEO firmy, Reeda Hastingsa, na targach CES 2016.
0 1 0 0 0 6.01.2016Branża hotelarska w Polsce urośnie w 2016 r.W 2016 r. obcokrajowcy stanowić będą znacznie ponad 20 proc. wszystkich gości hotelowych w Polsce. Wzrośnie także zainteresowanie naszym krajem w zakresie turystyki medycznej. Większe znaczenie będą mieć opinie gości hotelowych zamieszczane w Internecie. Na znaczeniu zyska też CSR. To główne wnioski zawarte w czwartej edycji raportu „Hotel Sales & Marketing Trends 2016”, przygotowanego przez Profitroom i Deloitte.