0 1 0 0 0 10.12.2015OMD przejmuje od ZOG obsługę mediową spółki Żabka Polska9 grudnia rozstrzygnięty został przetarg na obsługę mediową spółki Żabka Polska, właściciela sieci Żabka i Freshmarket. Zwyciężył dom mediowy OMD.
0 2 0 0 0 10.12.2015Alma podkreśla w reklamie polskość produktów ze swojej ofertyRozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa „Alma – prawdziwie polskie delikatesy”. Jej celem jest promocja oferty żywności pochodzącej od krajowych producentów, z którymi firma współpracuje od lat.
0 1 0 0 1 10.12.201510 trendów konsumenckich na rok 2016 przedstawia EricssonNowe sposoby interakcji są głównym trendem w tegorocznym raporcie Ericsson ConsumerLab. Konsumenci oczekują, że sztuczna inteligencja wkrótce umożliwi porozumiewanie się z urządzeniami bez potrzeby wykorzystania smartfona. Połowa użytkowników smartfonów przewiduje też, że zostaną one zastąpione przez inne urządzenia w ciągu najbliższych pięciu lat.
0 1 0 0 0 10.12.2015Orange Polska sponsorem głównym Open’er FestivaluSponsorem głównym Open’er Festivalu zostaje Orange Polska. Od 2008 r. marka współtworzy też Orange Warsaw Festival.
0 1 0 0 0 10.12.2015E-book po 7. Forum Marketingu ZintegrowanegoPowstał e-book prezentujący najciekawsze zagadnienia poruszane na tegorocznym Forum Marketingu Zintegrowanego. Można go pobrać bezpłatnie z Internetu.
0 1 0 0 0 9.12.2015Kim są użytkownicy serwisu LinkedIn? Analiza GemiusaStronę LinkedIn.com odwiedza średnio miesięcznie 1,1 mln użytkowników Internetu w Polsce. Kogo najłatwiej spotkać w serwisie? Gemius przeprowadził analizę.
0 1 0 0 0 9.12.2015Vlogerzy ulepią w domu bałwana i zapakują siebie jako prezent w kampanii PlayMarka Play zaprosiła internetowych twórców do świątecznych przygotowań. Rywalizując między sobą, będą oni wypełniać zadania wyznaczone przez internautów.
0 2 0 0 0 9.12.2015Świąteczne szaleństwo polskich konsumentów mierzone przez TNSGrudzień to czas brawurowej szarży milionów konsumentów, którzy przed Gwiazdką wydadzą dużo ponad 20 mld zł. TNS rozpoczął badanie, w którym dzień po dniu obserwuje bożonarodzeniowe wydatki Polaków.
0 1 0 0 0 9.12.2015Nokaut.pl obsługiwany w social media przez InHotWaterCompanyOd grudnia porównywarka cen Nokaut.pl obsługiwana jest w mediach społecznościowych przez agencję InHotWaterCompany. Zadaniem firmy będzie przygotowanie i wprowadzenie nowej strategii komunikacji, odświeżającej wizerunek marki na Facebooku i Instagramie.
0 2 0 0 0 9.12.2015„Fanpage Trends” – listopad 2015W listopadzie strony na Facebooku opublikowały o niemal 5% postów mniej niż miesiąc wcześniej. O tyle samo procent mniej nowych filmów dodano w kanałach YouTube. Liczba nowych tweetów zmniejszyła się w ubiegłym miesiącu o 9%. Sotrender opublikował raport „Fanpage Trends”.