1 1 0 0 0 8.12.2015Piłkarze Lecha przyłapani w kinie przez trenera. Klub zaprasza na mecz (wideo)10 grudnia po raz ostatni w tym roku będzie można obejrzeć w Poznaniu mecz fazy grupowej Ligi Europy. Lech Poznań podejmie w rewanżowym spotkaniu FC Basel. Z tej okazji klub z Bułgarskiej przygotował kampanię skierowaną do kibiców ze stolicy Wielkopolski.
0 1 0 0 0 8.12.2015K2 uruchamia Disruption Lab – chce pomagać korporacjom uruchamiać start-upyAgencja K2 otwiera Disruption Lab. Jednostka ta ma pomagać koncernom w tworzeniu nowatorskich produktów i usług dzięki współpracy ze światem start-upów. Zespół prowadzi Arkadiusz Skuza.
0 2 0 0 0 8.12.2015„Networking, Wiedza, Biznes”– Forum Branży Eventowej Evential 2016 już za miesiąc14 stycznia 2016 r. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbędzie się Forum Branży Eventowej Evential. To całodniowy program paneli i prelekcji, część wieczorna oraz okazja do nawiązania nowych kontaktów.
1 1 0 0 2 7.12.2015Nivea znów zachęca do wysyłania świątecznych kartek z życzeniami (wideo)Nivea drugi rok z rzędu zachęca do podtrzymywania tradycji wysyłania świątecznych kartek pocztowych do bliskich. Można je tworzyć na stronie marki od 16 listopada do 20 grudnia.
0 4 0 0 1 7.12.2015Mobilna kawiarnia Tchibo na ulicach Warszawy2 grudnia na warszawskie ulice wyruszył zabytkowy autobus. Można w nim było za darmo napić się kawy Tchibo.
0 1 0 0 0 7.12.2015Mr Target uruchamia platformę łączącą vlogerów i reklamodawcówAgencja marketingu efektywnościowego Mr Target uruchamia VideoTarget – platformę łączącą vlogerów i reklamodawców. Sieć ma zagwarantować internetowym twórcom opiekę w zakresie optymalizacji kanału, działań performance na YouTube i w serwisach VoD oraz wsparcie we współpracy z markami.
0 1 0 0 0 7.12.2015Jak Polki korzystają ze smartfonów? Badanie PMR (infografika)62% respondentek w Polsce deklaruje, że ma smartfon. Ponad połowa użytkowniczek tych urządzeń rozpoczyna i kończy dzień z telefonem w ręku, a 60% nie potrafi wyobrazić sobie bez niego życia. To wyniki badania, które na zlecenie Westwing Home & Living przeprowadziła firma badawcza PMR.
0 2 0 0 0 7.12.2015Polskie pomidory będą promowane w Polsce i NiemczechW 2016 r. na rynku polskim i niemieckim ruszy kampania „Pomidory dobre z natury”. Jej pomysłodawca, Polskie Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, chce podnieść świadomość konsumentów na temat walorów odżywczych tych warzyw i zwiększyć ich konsumpcję.
0 1 0 0 0 7.12.2015Znamy zwycięzców 13. edycji Złotych SpinaczyOgłoszono zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach.
1 2 0 0 0 7.12.2015Seat w kampanii „wyprzedza czas” (wideo)Na początku grudnia wystartowała kampania reklamowa marki Seat. Działania pod hasłem „Wyprzedź czas!” prowadzone są do końca roku.