0 1 0 0 0 4.12.2015Remington obsługiwany przez agencję AbananaOd października 2015 r. prowadzeniem działań komunikacyjnych marki Remington (Spectrum Brands) zajmuje się pion PR krakowskiej agencji Abanana. Firma wybrana została w wyniku przetargu.
0 1 0 0 0 4.12.2015Biznes, finanse, prawo: ranking wydawców internetowych według GemiusaGdzie polscy internauci poszukują informacji biznesowych, finansowych i prawnych? Gemius przygotował ranking wydawców internetowych. Liderem zestawienia jest Grupa Wirtualna Polska.
2 1 0 0 0 4.12.2015„Mały wielki sklep” – kampania reklamowa sieci Żabka (wideo)3 grudnia rozpoczęła się kampania sklepów Żabka. Jej hasło przewodnie brzmi: „Mały wielki sklep”.
0 1 0 0 0 4.12.2015Szefowa marketingu Lego o vlogerach: nie chcemy płacić komuś, kto chwali nasze produktyConny Kalcher, VP of marketing and consumer experiences Lego stwierdziła, że marka będzie poszukiwać nowych obszarów współpracy z blogerami i vlogerami. Nie chce jednak płacić im za to, że będą chwalić jej produkty.
0 1 0 0 1 4.12.2015III Kongres Marketing Automation za namiIII Kongres Marketing Automation odbył się 1 grudnia w Warszawie. Prelegenci występowali w dwóch blokach: strategie biznesowe oraz strategie marketingowe. Organizatorem wydarzenia była firma SalesManago.
0 1 0 0 0 4.12.2015IAB Europe: Internet numerem jeden w Europie w 2016 r.Według prognoz IAB Europe rok 2016 będzie pierwszym w historii, w którym Internet – dzięki wysokiej dynamice wzrostu – osiągnie pozycję lidera w segmencie wydatków reklamowych na kontynencie. W Polsce wydatki na reklamę online również rosną w szybkim tempie – w pierwszym półroczu 2015 r. osiągnęły indeks wzrostu na poziomie blisko 16%.
0 1 0 0 0 3.12.2015„PR jak malowany”, czyli Komu Komunikacja o promocji poprzez murale8 grudnia w Krakowie odbędzie się 22. spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym rozpoczyna się zima i pojawia się śnieg wróżący białe dni, wybrano temat pełny kolorów: murale. Prelegenci i uczestnicy zastanowią się, co i jak komunikować poprzez malarstwo wielkoformatowe oraz czy warto stosować je w działaniach promocyjnych.
0 1 0 0 0 3.12.2015Prezenty gwiazdkowe – zwyczaje zakupowe klientów Groupona w PolsceJakiego rodzaju upominki sprawiają największą radość? Ile osób ma zostać obdarowanych w tym roku? Jakie kwoty są planowane na zakup świątecznych prezentów? Na te m.in. pytania odpowiedzieli klienci serwisu zakupów grupowych Groupon. Badanie dotyczące prezentów świątecznych zostało przeprowadzone w ośmiu krajach.
1 2 0 0 0 3.12.2015Niestraszki i PZU będą uczyć dzieci zasad bezpieczeństwa (wideo)6 grudnia ruszy pierwsza odsłona kampanii świątecznej PZU, „Niestraszki w pakiecie”. Jej bohaterowie to piątka zabawnych, ale roztropnych postaci, które uczą dzieci zasad bezpieczeństwa. Ponadto mają budować wizerunek marki wspierającej rodziców, nowoczesnej, wychodzącej poza standard.
1 1 0 0 0 3.12.2015Czterolatka i ciężarówka – Volvo powraca z ekstremalnymi testami (wideo)Sophie ma cztery lata. Dzięki Volvo Trucks przez chwilę mogła pokierować ogromną ciężarówką. To kolejna odsłona kampanii „Live Test”.