0 2 0 0 0 3.12.2015Celebryci zdradzają muzyczne grzeszki w kampanii PlayCzego po kryjomu słuchają Abstrachuje? Jaki utwór odtwarza sobie Jankes w chwilach samotności? Co kryje się w słuchawkach Patrycji Kazadi? Znane osoby zdradzają swoje wstydliwe muzyczne zamiłowania w kampanii usługi Tidal marki Play.
0 1 0 0 0 3.12.2015„YouTube Trends – listopad 2015Listopadowa plucha nie skłoniła Polaków do wzmożonej aktywności na YouTube. W minionym miesiącu liczba nowych subskrypcji kanałów analizowanych przez Sotrendera spadła o 5% w stosunku do października. Kanały te opublikowały też o ponad 5% mniej filmów niż przed miesiącem. Same filmy zaś odnotowały zarówno mniej wyświetleń, jak i znaczący spadek w liczbie komentarzy – wynika z badania „YouTube Trends”.
0 2 0 0 0 3.12.2015„Twitter Trends” – listopad 2015. Trójpodział władzy na polskim TwitterzeNa Twitterze już zima. W listopadzie profile opublikowały o 9% mniej tweetów niż przed miesiącem, a średnia liczba wpisów na profil zmniejszyła się o 11%. Znacznie wzrosła natomiast średnia liczba retweetów (o 17,5%) oraz polubień tweetów (o ponad 13%). To wyniki raportu „Twitter Trends”, przygotowanego przez Sotrendera.
2 1 0 0 0 3.12.2015„Życzenia prosto z serca” w świątecznej kampanii marki Delecta (wideo)Rozpoczęła się sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana jest w świątecznym klimacie i będzie prowadzona do końca grudnia.
0 3 0 0 0 3.12.2015Sport, frankowicze i bankowość mobilna. Branża finansowa w III kw. 2015 r. – badanie IMMW III kwartale 2015 r. w mediach ukazało się ponad 202 tys. wzmianek na temat branży finansowej. Łączna wartości AVE przekroczyła 710 mln zł – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 4 0 0 0 3.12.2015Żegnaj, Kate Moss, witaj, Yoko Ono – kalendarz Pirelli na 2016 rok30 listopada zaprezentowano kalendarz Pirelli na 2016 r. Publikacja słynąca ze zdjęć pięknych i roznegliżowanych modelek zmienia charakter: na jej kartach zobaczymy teraz wpływowe kobiety, wśród nich m.in. Yoko Ono czy Serenę Williams.
2 1 0 0 0 3.12.2015Finansowe dylematy Formacji Chatelet w kampanii Wonga.com (wideo)Z początkiem grudnia ruszyła ogólnopolska kampania firmy Wonga.com, „Kasa musi się zgadzać”. W projekt zaangażowano kabaret Formacja Chatelet.
0 1 0 0 0 2.12.2015MediaCom Warszawa z Grand Prix w 19. edycji konkursu Kreatura26 listopada ogłoszono wyniki 19. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura. Podczas gali przyznano 13 nagród głównych oraz 23 wyróżnienia. Po raz trzeci w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.
0 9 0 0 0 2.12.2015Wyniki Megapanelu – październik 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2015 r.
2 10 0 0 0 2.12.2015„Wyrzucone.pl” – podsumowanie kampanii społecznej (wideo)Liczba bezdomnych psów i kotów w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce wzrosła o 25% i obecnie przekracza 3 mln. Niestety niewiele osób uświadamia sobie, że zwierzę to nie zabawka. O tym starano się przypomnieć w kampanii „Wyrzucone.pl”. Agencja Polymus, która przygotowała akcję, podsumowuje działania.