0 1 0 0 0 1.12.2015Mindshare Polska obsłuży budżet mediowy UbisoftuProducent, wydawca i dystrybutor gier komputerowych – firma Ubisoft – powierza obsługę budżetu mediowego Mindshare Polska. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2016 r.
1 1 0 0 0 1.12.2015Microsoft Surface reklamowany jako „tablet, który zastąpi twój komputer” (wideo)Na początku listopada w centrum Warszawy pojawiła się wielkoformatowa reklama zapowiadająca start sprzedaży tabletu Microsoft Surface. Był to pierwszy akord kampanii. Właściwe działania rozpoczęły się 20 listopada.
0 1 0 0 0 1.12.2015Najpopularniejsze e-sklepy z biżuterią. Analiza GemiusaW e-sklepach z biżuterią miesięcznie pojawia się średnio 747 tys. internautów. W większości są to kobiety. Pod względem liczby odwiedzających w czołówce sklepów tego typu znalazły się Apart.pl i Pakamera.pl – wynika z analizy Gemiusa.
1 1 0 0 0 1.12.2015„Daj coś od siebie” – zachęca Tymbark w świątecznej kampanii (wideo)Marka Tymbark rozpoczęła kampanię świąteczną. Działania pod hasłem „Daj coś od siebie” potrwają przez cały grudzień.
1 1 0 0 0 1.12.2015Małgorzata Kożuchowska promuje fundusz oszczędnościowy marki Aviva (wideo)Małgorzata Kożuchowska wystąpiła w kolejnej kampanii reklamowej Avivy. Tym razem promuje nowy produkt: fundusz oszczędnościowy. Spoty pojawią się w telewizji z początkiem stycznia, od grudnia można je oglądać w kanale YouTube marki.
1 6 0 0 0 30.11.2015„Ginący świat” Discovery Channel i WWF Polska w Warszawie (wideo)27 listopada na gmachu Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat” w Warszawie wyświetlono film przedstawiający zwierzęta zagrożone wyginięciem. Pokaz odbył się w ramach międzynarodowej kampanii „Start with 1 Thing”. Ma ona powstrzymać trwające obecnie – według wielu naukowców – szóste wielkie wymieranie, całkowicie spowodowane przez działalność człowieka.
0 2 0 0 0 30.11.2015Współczesny polski e-konsument – badanie Ipsos73% dorosłych Polaków dokonało w ciągu ostatniego roku zakupów online, z czego 29% kupowało zarówno lokalnie, jak i za granicą. W zagranicznych e-sklepach Polacy szukają głównie ubrań, obuwia i akcesoriów – wynika z badania Ipsos dla firmy PayPal.
0 1 0 0 0 30.11.2015Zarzuty dla pracownicy agencji, która wykorzystała zdjęcie rannego demonstranta w reklamie wódkiW sierpniu na profilu wódki Żytnia Ekstra na Facebooku zamieszczono zdjęcie demonstranta ranionego przez milicję podczas pokojowej manifestacji w 1982 r., sugerując, że jest on pijany. Teraz pracownica agencji Project obsługującej markę w social media usłyszała zarzuty.
3 1 0 0 0 30.11.2015TERYT 3, czyli co łączy strażaka z biznesmenem (wideo)Rodzina z dzieckiem właśnie wprowadziła się do nowego domu na wsi. Kurier roznosi paczki na wielkomiejskim blokowisku. Biznesmen spieszy się na ważne spotkanie. Co ich wszystkich łączy? Odpowiedź można znaleźć w spotach przygotowanych w ramach kampanii prowadzonej przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii.
0 4 0 0 0 30.11.2015Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 r. – badanie PMR Research i ComPress PublishingPolskie firmy łapią oddech po kryzysie. Zaangażowanie działów marketingu czy PR w sprzedaż jest nadal wysokie, jednak nie dominujące. Zwiększa się liczba działów marketingu i PR, które nie mierzą efektów działań. Takie są główne wnioski z badania PMR Research i ComPress Publishing.