0 5 0 0 0 27.11.2015Polskie gwiazdy w scenariuszach pisanych przez życie. Kampania Szlachetnej PaczkiPogrążony w chorobie Piotr Adamczyk, wzruszony Jan Nowicki, przerażona Magdalena Schejbal – billboardy z tymi aktorami, promujące cykl filmów o biedzie, pojawiły się na ulicach w połowie listopada. Ale dramatyczne scenariusze nie są dziełem żadnego artysty. Napisało je samo życie. Głównym producentem akcji jest Szlachetna Paczka.
0 2 0 0 1 27.11.2015Tajemniczy klienci sprawdzili salony samochodoweZakończyło się ogólnopolskie badanie, w którym tajemniczy klienci sprawdzali jakość obsługi w salonach samochodowych popularnych marek w Polsce. Top 3 to salon BMW z Wrocławia, kielecka Toyota i Mazda z Warszawy.
0 2 0 0 0 26.11.2015Alma24 dostarczy zakupy do chłodziarek na stacjach StatoilSklep internetowy Alma24.pl wprowadza usługę w modelu kliknij i odbierz. Marka umożliwi odbiór zakupów z urządzeń chłodzących umieszczonych na stacjach paliw. Partnerem projektu jest śląska spółka Coolomat, która dostarcza maszyny i technologię.
4 1 0 0 0 26.11.2015Malkovich i Rodriguez w filmie, którego nigdy nie zobaczymy (wideo)Robert Rodriguez i John Malkovich stworzyli film, którego najprawdopodobniej nie zobaczy nikt z żyjących obecnie ludzi. Produkcja zatytułowana „100 Years” powstała dla producenta koniaku Louis XIII – francuskiej firmy Rémy Martin.
1 1 0 0 0 26.11.2015Harrison Ford zaskoczył fanów „Gwiezdnych wojen” (wideo)Charytatywna platforma crowdfundingowa Omaze przygotowała gratkę dla fanów „Gwiezdnych wojen”. Osoby, które wsparły zbiórkę prowadzoną przez stronę, miały szansę na spotkanie z aktorami serii George’a Lucasa podczas premiery najnowszej części. Zaskoczonych internautów informował o tym Harrison Ford.
1 1 0 0 0 26.11.2015„Nielimitowane gatki” w świątecznej kampanii Orange (wideo)Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania marki Orange. Promuje ofertę świąteczną.
0 3 0 0 0 26.11.2015IMM: Głównym tematem w mediach w październiku były wybory parlamentarneW październiku w mediach dominowały tematy polityczne związane z wyborami parlamentarnymi w Polsce. Na fotelu lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów znalazła się „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając dwie stacje radiowe: RMF FM oraz Radio Zet – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
1 2 0 0 0 26.11.2015„Czy świat stanął na głowie?” – kampania serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu SympatiaPlus.pl. Ma ona przekonać niezdecydowanych, że randkowanie online jest naturalną konsekwencją zmian, jakie przyniosła digitalizacja otoczenia, w którym żyjemy.
0 3 0 0 0 25.11.2015„Insight Trends” – październik 2015Które branże najbardziej angażują fanów? Jak często promuje się posty? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w październikowym raporcie „Insight Trends” przygotowanym przez Sotrendera.
0 3 0 0 0 25.11.2015Co najbardziej irytuje polskich konsumentów podczas zakupów offline? – raport Inquiry i Dia-Mart96% Polaków spotkało się podczas zakupów z problemem, który uważają za szczególnie uciążliwy. W sklepach z artykułami spożywczymi i chemicznymi klienci nie lubią zwłaszcza tłoku i długich kolejek. Skarżą się też na różne ceny produktów na półkach i przy kasie oraz częste zmiany w układzie sklepu. Nie są natomiast specjalnie zainteresowani udziałem w programach lojalnościowych – wynika z raportu „Problemy polskiego handlu” firm Inquiry oraz Dia-Mart.