1 1 0 0 0 24.11.2015Philips promuje inteligentny system oświetleniowy (wideo)Firma Philips rozpoczęła kampanię promującą inteligentny system oświetleniowy Hue. Komunikacja prowadzona jest przede wszystkim w kinach i z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego.
0 1 0 0 0 24.11.2015Startuje kampania „Odmień kuchnię z Szymanowską”Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej. Jednym z jej etapów jest loteria organizowana przez markę.
0 4 0 0 0 24.11.2015Reklamodawcy nie wykorzystują w pełni potencjału multiscreeningu – regionalne badanie MECInternauci z rynków CEE łączy się z Siecią w czasie oglądania telewizji, wielu poprzez urządzenia mobilne. Reklamodawcy widzą ten trend, ale tylko część z nich dba o przedłużenie kontaktu z widzem na kolejnym ekranie. W Czechach połowa reklamodawców zapraszających w spocie telewizyjnym do Internetu nie ma strony mobilnej, w Rosji – 40 proc. Pozytywnie wyróżniają się Polska i Węgry – wynika z „Multiscreen Study” MEC.
0 1 0 0 0 23.11.2015Porozumienie Badaczy Mediów tworzy Kodeks dobrych praktyk publikowania danych mediowych16 listopada odbyła się pierwsza konferencja Porozumienia Badaczy Mediów. Przyjęto Kodeks dobrych praktyk, który reguluje sposób udostępniania danych na temat konsumpcji mediów przez właścicieli badań, a także zawiera wskazówki, jak z nich korzystać podczas przygotowywania publikacji prasowych.
2 1 0 0 0 23.11.2015Motorola i Ashton Kutcher sprawdzają, jak bardzo kochamy swoje smartfony (wideo)Motorola i Ashton Kutcher rozpoczynają współpracę. Aktor zbada emocjonalną więź użytkowników ze smartfonami. Projekt nosi nazwę „Phone Love”.
2 1 0 0 0 23.11.2015„Poproszę ten prąd z reklamy” – Sebuś dzwoni do PGE (wideo)Do contact center PGE zadzwonił sześcioletni Sebuś. Poprosił o prąd, który zobaczył w reklamie. Marka skontaktowała się z rodzicami chłopca i przygotowała dla niego niespodziankę.
1 1 0 0 0 23.11.2015Milka tworzy „fioletową paczkę” (wideo)Ruszyła świąteczna kampania marki Milka. Opiera się na dwóch filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze Szlachetną Paczką oraz konkursie konsumenckim. Najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski.
0 1 0 0 0 23.11.2015Sklepy ogłosiły Boże Narodzenie 2015 już pod koniec października. Co o tym sądzą internauci? (infografika)Bożonarodzeniowa oferta handlowa w tym roku pojawiła się zdecydowanie wcześniej niż w latach ubiegłych. Świąteczne akcesoria dostępne są w sklepach od końca października – wyparły z półek znicze oraz gadżety na Halloween. Agencja badawcza SW Research zapytała internautów, jak oceniają tak wczesną dostępność oferty świątecznej.
1 1 0 0 0 23.11.2015Mateusz Mika w spocie Plusa pisze list do św. Mikołaja (wideo)Plus rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem reprezentantów Polski w piłce siatkowej. Tym razem reklamuje świąteczną promocję w ofercie Mix.
1 1 0 0 0 23.11.2015Św. Mikołaj u Wargorra w świątecznym spocie Wedla (wideo)Marka E.Wedel z okazji Bożego Narodzenia prezentuje świąteczną gamę produktów, w której znajdą się zarówno nowości, jak i znane propozycje w okazjonalnej odsłonie. Promować je będzie nowy spot telewizyjny z udziałem Wargorra, bohatera komunikacji marketingowej marki.