2 1 0 0 0 13.11.2015Madej Wróbel obsługiwany w social media przez Schulz Digital (wideo)Schulz Digital przejął od agencji Havas obsługę firmy Madej Wróbel w mediach społecznościowych. Pierwszym wspólnym projektem jest akcja „1000 improwizacji z kiełbasy”.
0 1 0 0 0 12.11.2015Ustroń ogłasza konkurs na logoDo 29 lutego 2016 r. można zgłaszać projekty logo Ustronia. Konkurs jest otwarty dla wszystkich. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę w wysokości 10 tys. zł.
0 2 0 0 0 12.11.2015Eurosport z nową identyfikacją wizualną i logotypem13 listopada Eurosport zaprezentuje nową identyfikację wizualną oraz hasło: „Fuel Your Passion”. Odmieniony wizerunek stacji jest częścią inwestycji właściciela – Discovery Communications – w jej rozwój.
0 2 0 0 0 12.11.2015Projektanci Bohoboco zaprojektowali pościel dla BiedronkiOd 30 listopada w wybranych sklepach sieci Biedronka można będzie kupić komplety pościeli stworzone przez duet projektantów Bohoboco. Produkty dostępne będą w ramach oferty świątecznej.
0 2 0 0 0 12.11.2015Według Polaków patriota zna historię, ale nie musi płacić podatków – badanie ARC Rynek i OpiniaPatriota według Polaków to osoba, która chodzi na wybory, ma wiedzę na temat historii i kultury polskiej, wywiesza flagę w święta narodowe. Jednocześnie, zdaniem respondentów, z patriotyzmem niewiele wspólnego mają takie zachowania, jak segregacja śmieci, oszczędzanie zasobów naturalnych czy przestrzeganie przepisów – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 12.11.2015K2 Media poprowadzi działania w social media dla Żołądkowej GorzkiejMarka Żołądkowa Gorzka z portfolio Stock Polska nawiązała współpracę z K2 Media. Powierzyła agencji obsługę w mediach społecznościowych.
0 6 0 0 0 12.11.2015Kampania CCC z udziałem Anji Rubik w galeriach handlowychMarka CCC rozpoczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową w galeriach handlowych w całym kraju. Wykorzystuje w niej zdjęcia z sesji fotograficznej z ambasadorami marki – Anją Rubik i Sašą Kneževićem.
1 1 0 0 0 12.11.2015Kochajmy sąsiadów – zachęca TK Maxx w świątecznej kampanii (wideo)1 grudnia rozpocznie się kampania „Dla kochanego sąsiada” TK Maxx. Marka zachęca w niej do pamiętania w święta również o tych, którzy mieszkają najbliżej.
0 3 0 0 0 12.11.2015„Twitter Trends” – październik 2015: miesiąc wyborów i piłki nożnejTętniący echem bieżących wydarzeń Twitter również w październiku stanowił odbicie emocji jego użytkowników, tym razem związanych głównie z piłką nożną oraz wyborami parlamentarnymi. Tweety otrzymywały o ponad 6% więcej dodań do ulubionych w stosunku do tych opublikowanych we wrześniu – wynika z raportu „Twitter Trends” Sotrendera.
0 2 0 0 0 10.11.2015„YouTube Trends – październik 2015. Dzisiaj znowu będzie „Pomidorowa”Jesienna obniżka temperatury skłoniła Polaków do tego, by spędzali więcej czasu przed ekranami. W rezultacie w październiku liczba subskrypcji kanałów YouTube analizowanych przez Sotrendera wzrosła o 2,02 mln. Jest to wynik o 14,1% lepszy niż we wrześniu. Firma opublikowała raport „YouTube Trends”.