0 1 0 0 0 10.11.2015Kochają Polskę, boją się Rosji i muzułmanów. Patriotyzm według pokolenia Y (infografika)Ponad 68 proc. Polaków postrzega siebie jako patriotów – wynika z badania Odysei Public Relations. Najwięcej takich odpowiedzi udzielali przedstawiciele pokolenia Y – patriotami czuje się 79 proc. młodszych milenialsów (19–24 lata) oraz 71 proc. starszych (25–34 lata). Tymczasem wśród najstarszych badanych (powyżej 54 lat) zdeklarowani patrioci stanowią 34,5 proc.
0 1 0 0 0 10.11.2015Kreatura 2015 – nominacjeGrand Prix, 13 statuetek i 23 wyróżnienia przyznało jury w XIX edycji konkursu Kreatura. Do konkursu zgłoszono łącznie 138 prac. Wyniki zostaną ogłoszone 26 listopada.
0 1 0 0 0 10.11.2015Najbardziej dochodowe kategorie programowe w polskich stacjach TV – analiza Lowe WarsawSeriale, filmy fabularne oraz filmy i seriale dokumentalne to 3 najbardziej dochodowe kategorie w polskich stacjach telewizyjnych – wynika z raportu przygotowanego przez dom mediowy Lowe Media. W pierwszej połowie 2015 r. przysporzyły one telewizjom ponad 900 mln zł z reklam. Największą dynamikę wzrostu odnotowano w kategorii reality show, a największy spadek – w telenowelach.
0 1 0 0 0 10.11.2015Tymbark ogłasza przetarg na prowadzenie działań w mediach społecznościowychTymbark rozpoczął przetarg na prowadzenie działań internetowych w ramach realizacji strategii komunikacyjnej marki w zakresie social media. Zaprasza agencje do przesyłania zgłoszeń.
0 1 0 0 0 10.11.2015Polscy laureaci Magellan Awards i Spotlight Awards 2015Amerykańska organizacja LACP (League of American Communications Professionals) przyznała nagrody w międzynarodowych konkursach Magellan Awards oraz Spotlight Awards. Wśród nagrodzonych znalazły się agencje z Polski.
0 2 0 0 0 10.11.2015„Fanpage Trends” – październik 2015W październiku na Facebooku panował spory ruch. Administratorzy stron opublikowali o blisko 5% więcej postów niż we wrześniu. Proponowane przez nich treści były również o blisko 5% bardziej angażujące oraz o 36% częściej udostępniane niż przed miesiącem. Sotrender zaprezentował październikowy raport „Fanpage Trends”.
0 1 0 0 0 10.11.2015Wydawnictwo Nowa Era w kampanii z grafiką anamorficznąW polskich gimnazjach rozpoczęła się kampania aplikacji Rebel.to, przygotowanej przez wydawnictwo Nowa Era. Prowadzona jest za pośrednictwem plakatów wykorzystujących technikę anamorfozy.
0 3 0 0 0 10.11.2015Podsumowanie 7. Forum Marketingu Zintegrowanego7. Forum Marketingu Zintegrowanego odbyło się 4 i 5 listopada w Warszawie. „Najlepsze case’y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów” – tak brzmiało jego hasło.
1 1 0 0 0 10.11.2015Payback i BP we wspólnej kampanii (wideo)6 listopada wystartowała wspólna kampania reklamowa programu bonusowego Payback i sieci BP. Działania mają zachęcać do zbierania punktów na stacjach paliwowych i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube.
0 2 0 0 0 10.11.2015Robert Lewandowski ambasadorem HuaweiMarka Huawei poinformowała o nawiązaniu współpracy z Robertem Lewandowskim. Piłkarz został ambasadorem brandu w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.