Espresso

10 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2015

Kochają Polskę, boją się Rosji i muzułmanów. Patriotyzm według pokolenia Y (infografika)

Ponad 68 proc. Polaków postrzega siebie jako patriotów – wynika z badania Odysei Public Relations. Najwięcej takich odpowiedzi udzielali przedstawiciele pokolenia Y – patriotami czuje się 79 proc. młodszych milenialsów (19–24 lata) oraz 71 proc. starszych (25–34 lata). Tymczasem wśród najstarszych badanych (powyżej 54 lat) zdeklarowani patrioci stanowią 34,5 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2015

Najbardziej dochodowe kategorie programowe w polskich stacjach TV – analiza Lowe Warsaw

Seriale, filmy fabularne oraz filmy i seriale dokumentalne to 3 najbardziej dochodowe kategorie w polskich stacjach telewizyjnych – wynika z raportu przygotowanego przez dom mediowy Lowe Media. W pierwszej połowie 2015 r. przysporzyły one telewizjom ponad 900 mln zł z reklam. Największą dynamikę wzrostu odnotowano w kategorii reality show, a największy spadek – w telenowelach.

Poprzednie Następne