1 2 0 0 0 9.11.2015Św. Mikołaj z wizytą u siatkarzy w spocie Plusa (wideo)9 listopada rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej świąteczną ofertę internetową Plusa. Głównymi bohaterami spotu są siatkarz Karol Kłos i trener Stéphane Antiga.
1 1 0 0 0 6.11.2015Gillette pomaga doświadczać „Bond Moments” w codziennym życiu (wideo)6 listopada na ekrany polskich kin wszedł film „Spectre” – dwudziesta czwarta część przygód Jamesa Bonda. Od 1 października trwa kampania marki Gillette: „Bond Moments”. Została zainspirowana postacią twórcy znanego agenta 007 – Iana Fleminga.
0 1 0 0 0 6.11.2015Grupa Onet.pl zamiast Gazety.pl przejmie licencję na Business InsideraGrupa Onet.pl przejmuje licencję na Business Insidera w Polsce. Serwis wystartuje w pierwszej połowie 2016 r. Początkowo polską wersję uruchomić miała Gazeta.pl (Agora).
3 1 0 0 0 6.11.2015Wojciech Tremiszewski w spotach Wakacje.pl (wideo)Ruszyła kampania reklamowa firmy Wakacje.pl. Promuje różne rodzaje wyjazdów zestawionych w rankingach przygotowanych przez multiagenta. Twarzą kampanii jest aktor teatralny, filmowy i kabaretowy Wojciech Tremiszewski.
0 5 0 0 0 6.11.2015Amazon otworzył pierwszą księgarnię2 listopada w Seattle otwarto pierwszą księgarnię Amazona. Na półkach można znaleźć książki, które internauci ocenili na 4 lub więcej gwiazdek.
0 1 0 0 0 6.11.2015Lyrebird – nowa marka agencji They.plAgencja They.pl wyodrębnia w strukturze organizacyjnej dział social media, wprowadzając na rynek markę Lyrebird. Ma to być odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wdrażanie strategii społecznościowych przez firmy funkcjonujące na polskim rynku, ze szczególnym uwzględnieniem działań sprzedażowych i performance.
1 1 0 0 0 6.11.2015Paweł Zatorski „dzwoni za dyszkę” w świątecznej kampanii Plusa (wideo)9 listopada rozpocznie się świąteczna kampania reklamowa oferty na kartę Plusa. W spotach ponownie występują polscy siatkarze. Tym razem drużyna obserwuje rozmawiającego z babcią Pawła Zatorskiego.
0 2 0 0 0 5.11.2015Program „Pasja – sposób na życie” promowany muralemNa warszawskim Powiślu powstał mural inspirowany ludzkimi pasjami. Jego autorem jest Niebieski, bohater programu „Pasja – sposób na życie” – polskiej produkcji przygotowanej dla Canal+ Discovery.
2 1 0 0 0 5.11.2015Homo tabletis w kampanii Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)Mama? Tata? Tablet? Jeśli ten ostatni wyraz wcześnie pojawia się w słowniku dziecka, być może wychowujemy Homo tabletis – przestrzega Fundacja Dzieci Niczyje. Organizacja rozpoczyna kampanię skierowaną do rodziców.
0 1 0 0 0 5.11.2015IAA Polska zainicjuje dyskusję o sytuacji na rynku reklamy telewizyjnejPKB Polski w ostatnich latach rośnie. W tym samym czasie przychody reklamowe stacji telewizyjnych spadają. Jacek Olechowski, prezes polskiego oddziału IAA, na łamach „Pulsu Biznesu” przybliżył ideę zorganizowania obrad okrągłego stołu, przy którym zasiedliby przedstawiciele wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, by dyskutować o tej sytuacji.