0 1 0 0 0 20.10.2015Muzyka klasyczna nie taka niszowa – ARC Rynek i OpiniaOdsetek osób interesujących się muzyką klasyczną od kilku lat oscyluje wokół 14% – wynika z badania „Sponsoring monitor 2014” firmy ARC Rynek i Opinia. Oznacza to, że na ogłoszenie wyników Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina mogą czekać ponad 3 mln dorosłych Polaków.
1 1 0 0 0 20.10.2015„Alkohol i kluczyki? Wykluczone!” – kampania KRBRD (wideo)Każdy sposób jest dobry, by powstrzymać osobę, która chce wsiąść za kierownicę po spożyciu alkoholu. Reagując, możesz uratować życie najbliższej ci osoby – to przekaz kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
1 1 0 0 0 20.10.2015Zielona Warszawa ubiega się o tytuł przyznawany przez Komisję Europejską (wideo)Warszawa ubiega się o tytuł „Zielonej stolicy Europy 2018” przyznawany przez Komisję Europejską. W ramach działań przygotowano spot pokazujący zieloną stolicę i jej mieszkańców.
0 2 0 0 0 20.10.2015Antyradio zachęca do przeprowadzania „Jedynych wiarygodnych badań przedwyborczych”„Jedyne wiarygodne badania przedwyborcze” – to hasło akcji Antyradia, której celem jest propagowanie diagnostyki nowotworowej. Partnerami są: zespół Chemia, Fundacja Rak’n’Roll oraz Hard Rock Cafe.
1 1 0 0 0 20.10.2015„Bądź prawdziwa” – Krystyna Janda promuje swój Krem Nr 1 (wideo)Na rynku pojawiły się kosmetyki marki Janda. Produkty do pielęgnacji twarzy dla kobiet powyżej 50. roku życia to przedsięwzięcie biznesowe Krystyny Jandy. Animowaną postać aktorki można oglądać w spocie promocyjnym.
2 1 0 0 0 20.10.2015Toyota kontynuuje kampanię pakietów Safety Sense. Ponownie z lektorem (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej pakiety aktywnego bezpieczeństwa Toyota Safety Sense. Prowadzona jest głównie w kinach.
2 1 0 0 0 20.10.2015„5 mln głosów może zmienić wszystko!” – kampania zachęcająca osoby niepełnosprawne do udziału w wyborach (wideo)Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji i Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych rozpoczęły kampanię „Wybory bez barier”. Jej celem jest zachęcenie wyborców z niepełnosprawnością do udziału w wyborach parlamentarnych oraz poinformowanie ich o dostępnych metodach głosowania i udogodnieniach w lokalach wyborczych.
0 1 0 0 0 20.10.2015Powstało Porozumienie Badaczy MediówPolskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Misją organizacji jest budowanie wartości i wiarygodności badań mediów, promowanie badań będących standardami na rynku (akceptowanymi przez większość graczy: właścicieli mediów, agencje mediowe i reklamodawców) oraz promowanie dobrych praktyk badawczych i standardów jakości w realizacji badań.
0 2 0 0 0 20.10.2015IMM: Debata na politycznym szczycie – Beata Szydło kontra Ewa KopaczNa polityczne starcie kandydatek na fotel premiera internauci czekali od momentu podania informacji do wiadomości publicznej. Od 16 do 20 października w odniesieniu do hasła „debata” pojawiło się ponad 53 tys. informacji, z czego prawie 31 tys. w dniu samej debaty przedwyborczej – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
1 1 0 0 0 20.10.2015PiS nawołuje do wybrania „dobrej zmiany” (wideo)„Witaj, mam do ciebie sprawę. Powiedzmy sobie szczerze: pewnie masz już dość kolejnych przepychanek politycznych” – tymi słowami PiS rozpoczyna nowy spot wyborczy. Następnie przypomina o potknięciach obecnej władzy.