1 2 0 0 0 19.10.2015Od bieguna północnego do południowego bez gotówki. PayPal rzuca wyzwanie podróżnikowi (wideo)W ramach akcji „PayPal Pole2Pole” bloger i vloger Steve Booker odbędzie podróż z jednego krańca świata na drugi. Nie będzie miał przy sobie ani grosza.
1 1 0 0 0 19.10.2015Betty – tweetująca kura sieci Chicken Treat (wideo)Australijska sieć fast food Chicken Treat przedstawiła internautom Betty. Jest to kura, która prowadzi konto marki na Twitterze.
0 1 0 0 0 19.10.2015Grupa Drosed promuje Kurczaka KukurydzianegoW październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed, promująca Kurczaka Kukurydzianego. Dla konsumentów przygotowano również konkurs „Zgotuj sobie złoty wyjazd”.
0 1 0 0 0 19.10.2015IAB/PwC AdEx: Reklama cyfrowa wciąż na fali (infografika)Po pierwszym półroczu 2015 r. wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 15,7% – wynika z badania AdEx realizowanego przez PwC na zlecenie IAB Polska. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła 1,45 mld zł, co oznacza dodatkowe 196 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu w roku wcześniejszym. Głównym motorem rozwojowym jest nadal reklama graficzna.
1 1 0 0 0 19.10.2015Radosław Kotarski w reklamie Banku Millennium wyjaśnia, skąd się wzięły croissanty (wideo)Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego. W nowym spocie Radosław Kotarski przygląda się wypiekaniu croissantów i opowiada historię ich powstania. Przekonuje, że oszczędności mogą rosnąć podobnie, jak te rogaliki.
0 4 0 0 0 19.10.2015Ekomersy 2015 – laureaci nagród branży e-commerce w Polsce14 października po raz czwarty zostały wręczone Ekomersy – wyróżnienia dla osób, usług i produktów przyczyniających się do rozwoju polskiego rynku e-commerce. Wśród laureatów są m.in. Izba Gospodarki Elektronicznej, Przelewy24 i Go.pl. O statuetkę walczyło blisko 150 firm.
1 1 0 0 0 19.10.2015„Świat dla ciebie zatańczy” – obiecuje Wawel w kampanii (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Wawel. Jej hasło brzmi: „Świat dla ciebie zatańczy”.
0 1 0 0 0 19.10.2015Powstaje agencja Form UpMichał Szynal i Piotr Kazimierczuk zakładają agencję Form Up. Będzie się ona specjalizować w działaniach content performance.
0 1 0 0 0 19.10.2015WWF Polska wybrała agencję do działań BTLPrzetarg na obsługę BTL organizacji pozarządowej WWF Polska wygrała agencja Direct Channel. Zajmie się kreacjami graficznymi, copywritingiem, będzie też przygotowywać do produkcji e-mailingi oraz inne materiały BTL.
1 1 0 0 0 19.10.201522. Golden Drum: Grand Prix dla agencji Lvov, złoto dla Isobaru, Saatchi & Saatchi oraz DDB & Tribal (wideo)16 października zakończył się 22. konkurs Golden Drum. Przyznano 14 Grand Prix, 32 złote statuetki, 53 srebrne oraz 1 nagrodę Good Cause Grand Prix Award. Wśród nagrodzonych znalazły się agencje z Polski.