0 1 0 0 0 15.10.2015Robert Lewandowski na szczycie rankingu najpopularniejszych polskich sportowców – ARC Rynek i OpiniaOd czterech lat Robert Lewandowski jest w czołówce najpopularniejszych polskich sportowców. Największy skok znajomości w rankingu ARC Rynek i Opinia piłkarz odnotował po 2011 r., kiedy to z 32. pozycji awansował na 2. miejsce, zajmując pozycję zaraz za Adamem Małyszem.
0 1 0 0 0 15.10.2015„World Usability Day Silesia” za miesiąc w Katowicach21 listopada w Katowicach odbędzie się VI edycja konferencji „World Usability Day Silesia”. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest innowacja.
3 1 0 0 0 15.10.2015Zmemłani w kampanii Zelmera obalają mity dotyczące sprzątania (wideo)Marka Zelmer podjęła współpracę z duetem twórców bloga Zmemłani, Facecji, Antkowi Znowu Nie Wyszło i Junior Brand Managera. Zaowocowała ona publikacją tekstu na blogu oraz trzech filmów dotyczących mitów narosłych wokół sprzątania.
0 1 0 0 0 15.10.2015Santander Consumer Bank wybrał agencję do obsługi w InterneciePrzetarg na obsługę kampanii SEM produktów Santander Consumer Banku wygrała agencja Cube Group. W ramach umowy poprowadzi działania PPC w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google oraz działania SEO i z zakresu web analityki.
0 1 0 0 0 15.10.20159 polskich agencji nominowanych do finału 22. Golden DrumDo grona finalistów tegorocznego Golden Drum zakwalifikowało się 9 agencji z Polski. 10 kampanii zdobyło 14 nominacji w ramach wszystkich 17 kategorii konkursu.
0 2 0 0 0 14.10.2015Jak Polacy postrzegają rolę Internetu i nowych technologii w swoim życiu? – badanie IBRiSCo piąty Polak nie wyobraża sobie życia bez Internetu – wynika z sondażu przeprowadzonego przez IBRiS dla Fundacji Orange. W ostatnich dziesięciu latach rozwój nowoczesnych technologii najbardziej wpłynął na sposób zdobywania informacji i utrzymywania kontaktów.
4 1 0 0 0 14.10.2015„Nie zauważasz nas” – wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii z kinowym eksperymentem (wideo)Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii Affidea oraz Specjalistyczny Szpital im. dr. A. Sokołowskiego rozpoczęły kampanię „Nie zauważasz nas”. Jej celem jest budowanie świadomości, że dzięki wczesnemu rozpoznaniu, skutecznej terapii i wsparciu najbliższych można wyleczyć się z choroby nowotworowej. Przypomniano o tym widzom jednego z kin.
0 10 0 0 0 14.10.2015Branża mody zwiększa nakłady na reklamę. Analiza wydatków w I połowie 2015 r.W pierwszej połowie 2015 r. branża mody wydała ponad 96 mln zł na promocję. To więcej o 23% w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy 2014 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
2 1 0 0 0 14.10.2015Rowerowe ewolucje w filmie stworzonym za pomocą urządzeń Sony (wideo)„UnReal” to produkcja prezentująca wyczyny jednych z najlepszych na świecie ekstremalnych rowerzystów. Film został nagrany za pomocą kamer Sony Action Cam 4K. Premierowy pokaz odbędzie się 15 października w kinach sieci Multikino.
0 1 0 0 0 14.10.2015Performante rozpoczyna działalność na polskim rynku i tworzy dział reklamy kreatywnejAgencja Performante realizująca dotąd projekty zagraniczne rozwija działalność na rynku polskim. Firma ma doświadczenie w performance marketingu, a teraz poszerza się o creative communication division – dział zajmujący się kreatywnymi i wizerunkowymi działaniami w Internecie.