0 1 0 0 0 30.09.2015Ranking najbardziej medialnych brandów – „Top marka 2015”Które marki są najczęściej i najlepiej opisywane w mediach? Po raz ósmy sprawdzono to w badaniu „Top marka”, przygotowanym przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 30.09.2015T-Mobile Polska wybrał agencje kreatywneZakończył się przetarg ogłoszony przez T-Mobile Polska. Obsługą ATL wszystkich marek firmy zajmie się Leo Burnett. Agencją wspierającą została Bridge2Fun, która dodatkowo będzie odpowiadać za działania sponsoringowe.
3 3 0 0 0 30.09.2015Wystartowała kampania konta Getin Up Free (wideo)Getin Bank rozpoczął kampanię promującą konto Getin Up Free, stworzone z myślą o młodych klientach. Działania potrwają do 8 listopada.
0 1 0 0 0 30.09.2015W 2014 r. pracownik w ramach świadczeń pozapłacowych otrzymał 787 złŚrednio 787 zł w świadczeniach pozapłacowych otrzymał każdy pracownik od pracodawcy w 2014 r. To wzrost o ponad 8,5 punktu procentowego w porównaniu do roku poprzedniego – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.
0 2 0 0 0 30.09.2015Visa w kampanii zachęca do płacenia kartami Business„Ty, Twój zespół i karta Visa Business” – to hasło przewodnie kampanii zachęcającej polskich przedsiębiorców do korzystania z kart marki do użytku służbowego. Działania reklamowe wystartowały 29 września.
0 1 0 0 0 30.09.2015PZU powierza obsługę korporacyjną On Board Ecco NetworkPZU po raz kolejny wybiera On Board Ecco Network do współpracy w obszarze komunikacji korporacyjnej. W jej ramach agencja zajmie się też doradztwem strategicznym.
1 1 0 0 0 30.09.2015„Jeśli o mnie chodzi, ja nie pękam” – Michał Kamiński śpiewa w spocie wyborczym (wideo)Startujący w październikowych wyborach z listy Platformy Obywatelskiej Michał Kamiński zaprezentował spot. Śpiewając autorską piosenkę, opowiada w nim, dlaczego chce zostać posłem.
2 2 0 0 0 30.09.2015Zespół Golec uOrkiestra reklamuje kredyt w BZ WBK (wideo)1 października BZ WBK rozpoczyna kampanię promującą kredyt gotówkowy. Jej bohaterami są bracia Golcowie wraz z zespołem. Zachęcają m.in do udziału w loterii.
1 1 0 0 0 30.09.2015„Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” – kampania społeczna (wideo)1 października rusza kampania „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Jej celem jest zwrócenie uwagi Polaków na problemy osób chorujących na depresję, których w naszym kraju żyje około półtora miliona. W projekt włączyły się znane osoby chorujące na depresję, m.in. Tomasz Jastrun, Piotr Zelt, Andrzej Bober czy Kamil Sipowicz.
0 4 0 0 0 30.09.2015KPMG: Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce po latach wychodzi na prostąOd sześciu lat ogólnoświatowy rynek reklamy systematycznie rośnie. Jeśli utrzyma się dobra koniunktura gospodarcza na świecie i w Polsce, także w naszym kraju rynek reklamowy powinien utrzymać rozpoczęty w 2014 r. trend wzrostowy. Najważniejszym medium pozostaje telewizja: przeznaczana jest na nią ponad połowa wydatków reklamowych nad Wisłą – wynika z raportu firmy doradczej KPMG.