0 1 0 0 1 24.09.2015Czy pracownicy Mordoru są szybcy jak Robert Lewandowski? Akcja „5w9”O wyczynie Roberta Lewandowskiego – pięciu bramkach strzelonych w 9 minut – mówiły wszystkie rozgłośnie radiowe, telewizyjne, pisały światowe tytuły prasowe, a w Internecie zawrzało. Czy pracownicy warszawskich korporacji są równie szybcy i skuteczni, jak polski piłkarz? Sprawdziła to marka Wild Turkey.
1 1 0 0 0 24.09.2015Twórca marki Kruger & Matz w kampanii wizerunkowej (wideo)Kruger & Matz – producent urządzeń mobilnych oraz sprzętu audio – rozpoczął działania wizerunkowe, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności oferowanych produktów oraz wzbudzenie zainteresowania i zaufania odbiorców. W spocie wystąpił twórca marki.
0 1 0 0 0 24.09.2015Goplana i Solidarność obsługiwane przez PZLZakończył się przetarg na obsługę reklamową Goplany i Solidarności. Do konkursu zaproszono rodzime i międzynarodowe agencje. Właściciel marek – firma Colian – zdecydował o nawiązaniu współpracy z PZL.
1 1 0 0 0 24.09.2015„Moja planeta. Dom” – kampania reklamowa Black Red White (wideo)Firma meblowa Black Red White rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Moja planeta. Dom”. Jej celem jest promocja odświeżonego wizerunku spółki oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku.
0 1 0 0 0 24.09.2015Polacy w Sieci. Co się zmieniło przez 10 lat? – wyniki badańNiemal 25 mln Polaków korzysta z Internetu. Coraz więcej internautów to osoby po 55. roku życia. W Sieci spędzamy średnio prawie 2,5 godziny dziennie. Rośnie też liczba rejestrowanych domen i e-sklepów – wynika z danych, które przygotowały Gemius, IAB Polska i Home.pl.
1 1 0 0 0 23.09.2015„Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki” – przekonuje Anna Dereszowska (wideo)22 września rozpoczyna się pierwsza ogólnopolska kampania „Diagnostyka jajnika”. Hasło przewodnie działań to: „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Celem jest przekonanie kobiet do regularnych badań ginekologicznych oraz sprawdzania rodzinnych obciążeń nowotworowych.
0 3 0 0 0 23.09.2015Mural Collegium Civitas w stolicyW Warszawie na murze okalającym tzw. Patelnię powstał mural. Na głównej ścianie znajduje się wizerunek Pałacu Kultury i Nauki, który symbolizuje serce Warszawy, a zarazem jest siedzibą Collegium Civitas.
0 1 0 0 0 23.09.2015Lemon Sky JWT Poland tworzy dział business intelligenceLemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence. Pokieruje nią Tomasz Tołłoczko.
1 1 0 0 0 23.09.2015„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – 13. edycja programu „Podziel się posiłkiem” (wideo)Rozpoczęła się 13. edycja programu „Podziel się posiłkiem” i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności. Hasło inicjatywy nakłania: „Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!”.
0 1 0 0 0 23.09.2015Udostępnianie treści online – raport Ericssona69 proc. użytkowników smartfonów udostępnia i wyświetla więcej prywatnych treści niż 2 lata temu. 37 proc. badanych wierzy, że udostępnianie informacji o nieuczciwym postępowaniu firm i organizacji jest skuteczniejsze niż zgłoszenie na policję – to niektóre wnioski z badania firmy Ericsson.