0 3 0 0 0 17.09.2015W 2014 r. do KER wpłynęło 2488 skarg na reklamyDo Komisji Etyki Reklamy w 2014 r. wpłynęło 2488 skarg. Stereotypów płci dotyczyło 2191 skarg (41 spraw), zaś w 85 przypadkach (9 spraw) konsumentów oburzyło posługiwanie się strachem w komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 17.09.2015Sklep Answear.com wybrał agencję reklamowąPrzetarg na obsługę marki Answear.com (Wearco) wygrała agencja San Markos. Pokonała dwie inne firmy.
0 1 0 0 0 17.09.2015Creative director The Digitals otwiera butik kreatywnyMichał Kobierzewski uruchomił butik kreatywny MadeBy. Zamierza również poświęcić się Warappie – spółce tworzącej gry na platformy mobilne, której jest współwłaścicielem. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji The Digitals, z którą był związany od 2012 r.
0 3 0 0 0 17.09.2015Natalia Siwiec twarzą jesiennej kolekcji New BalanceCelebrytka Natalia Siwiec wystąpi w jesiennej kampanii odzieży amerykańskiej marki New Balance. Kreacje z jej udziałem można oglądać m.in. w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 17.09.2015Konkurs Raporty Społeczne po raz dziewiątyRozpoczęła się 9. edycja konkursu Raporty Społeczne. Jest on skierowany do firm, które publikują sprawozdania dotyczące działań z zakresu CSR, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego. Nabór zgłoszeń prowadzony jest do końca października.
0 3 0 0 0 17.09.2015Ptasi szturm na metro – promocja płyty Davida GilmouraWarszawską stację metra Centrum opanowały frunące we wszystkich kierunkach ptaki. Pochodzą one z okładki nowej płyty Davida Gilmoura „Rattle That Lock” – pierwszego od prawie dekady albumu studyjnego wokalisty i gitarzysty Pink Floyd.
0 1 0 0 0 17.09.2015GfK: Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w EuropiePolacy przeznaczają 34 proc. wszystkich dochodów na wydatki w handlu detalicznym. Jest to wartość wyższa od średniej europejskiej, ale identyczna jak 2013 r. W 28 analizowanych krajach UE udział sprzedaży detalicznej w konsumpcji prywatnej w minionym roku spadł, osiągając poziom 30,9 proc. (2013: 31,2 proc., 2012: 31,4 proc.) – wynika z badania GfK.
0 2 0 0 0 17.09.2015Rozrywka przebija informację – raport IQS na temat wideo onlineNajchętniej oglądanymi materiałami wideo w Internecie są te o charakterze rozrywkowym. Są one częściej wybierane przez mężczyzn (81 proc.) niż kobiety (70 proc.). Na zlecenie Newsrm.TV firma IQS przygotowała raport „Tradycyjna telewizja nie ma szans na sukces w Sieci”.
0 1 0 0 0 17.09.2015„Photos for Life” z trzema nagrodami w międzynarodowym konkursie Clio AwardsNależąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar Polska otrzymała trzy statuetki w konkursie Clio Awards za projekt „Photos for Life”. To jedyna rodzima agencja, która zdobyła nagrody.
1 5 0 0 0 17.09.2015„Ustępuję, to takie łódzkie” – kampania w łódzkim MPK (wideo)16 września wystartowała w Łodzi kampania „Ustępuję, to takie łódzkie”. Jej celem jest uświadomienie pasażerom środków komunikacji miejskiej, jak ważne jest ustępowanie miejsc osobom uprzywilejowanym – kobietom w ciąży, osobom z dziećmi, starszym oraz niepełnosprawnym.