Espresso

7 września 2015

4 września 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2015

Medialność miast serialowych (raport PSMM)

Press-Service Monitoring Mediów po raz piąty sprawdził, jaki efekt w mediach przynosi lokowanie miejscowości w telewizyjnych produkcjach. Koniem pociągowym zestawienia obejmującego doniesienia medialne na temat miast w kontekście seriali z I kwartału br. okazało się „Prawo Agaty”. Produkcja zaowocowała 877 publikacjami dla Warszawy oraz 502 dla Gdańska. Tym samym miasta te zajęły pierwszą i trzecią lokatę w podsumowaniu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2015

Badania neuromarketingowe – co naprawdę mierzymy i co z tego wynika (szkolenie PTBRiO)

25 września PTBRiO organizuje szkolenie na temat neuromarketingu. Na przykładach z polskiego rynku pokazane zostanie to, co intryguje każdego specjalistę marketingu i reklamodawcę – jak respondenci reagują na dany atrybut produktowy, czy i w jakim stopniu reagują na oferowaną im korzyść oraz – co chyba najważniejsze na dzisiejszym zatłoczonym rynku – czy potencjalni klienci łączą przekaz z marką.

3 września 2015

Poprzednie Następne