0 1 0 0 0 25.08.2015Czy wyobrażamy sobie wakacje i ich planowanie bez Internetu? Badanie GfK (infografika)56% Polaków uważa Internet za niezwykle przydatny w trakcie planowania wakacji, a 95% używa go także w czasie wyjazdu. 69% turystów poszukuje online wakacyjnych ofert, a 63% szczegółowych informacji związanych z celem podróży. Dla 20% respondentów dostęp do WiFi jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o wyborze miejsca pobytu – wynika z badania GfK na zlecenie firmy PayPal.
1 1 0 0 1 25.08.2015„Damy radę” – PiS prezentuje nowe hasło kampanii (wideo)Prawo i Sprawiedliwość ujawniło hasło kampanii wyborczej. Zaprezentowała je Beata Szydło podczas konferencji prasowej.
1 1 0 0 0 25.08.2015Katarzyna i Cezary Żakowie w reklamach Smakowitej (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Smakowitej z portfolio ZT Kruszwica. W spotach po raz pierwszy wystąpiło aktorskie małżeństwo – Katarzyna i Cezary Żakowie.
0 2 0 0 0 25.08.2015Kärcher z nowym logoFirma Alfred Kärcher odświeża logo. To kolejny krok po zmianie systemu identyfikacji wizualnej, który dopełnia proces wprowadzania odświeżonego wizerunku.
0 1 0 0 0 24.08.2015Gemius: Co trzeci internauta na stronach WWW o pracy i karierzeJedna trzecia internautów odwiedza strony WWW o treści związanej z pracą i karierą zawodową. Największą popularnością cieszą się one na początku roku. Kim są użytkownicy, którzy na nie zaglądają, sprawdził Gemius.
0 1 0 0 0 24.08.2015Havas Media zamiast ZOG. Platforma NC+ wybrała dom mediowyStrategicznym partnerem platformy NC+ został Havas Media. Wybór domu mediowego odbył się w drodze przetargu.
1 1 0 0 0 24.08.2015Berlinki po amerykańsku w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)24 sierpnia rozpoczęła się telewizyjna i internetowa kampania marki Berlinki. W spotach parówki same podsuwają pomysły na to, jak je podać.
0 1 0 0 0 24.08.2015Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Communication UnlimitedOd początku sierpnia działania komunikacyjne Suzuki Motor Poland w mediach społecznościowych prowadzi Communication Unlimited. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
1 1 0 0 0 24.08.2015Nescafé łączyła berlińczyków przy porannej kawie (wideo)Marka Nescafé (Nestlé) zachęcała nieznajomych w Berlinie do poznania się przy kawie. W ramach akcji marketingowej przy przejściu dla pieszych przygotowano specjalne automaty imitujące przyciski wywołujące zielone światło.
1 1 0 0 0 24.08.2015Boscy dzielą się kartami SIM w kampanii Orange (wideo)Kolejna odsłona kampanii Orange z udziałem aktorów grających w serialu „Rodzinka.pl” zachęca do skorzystania z oferty Smart Plan LTE Wspólny. Po raz pierwszy w reklamach razem pojawiają się babcia i dziadek.