1 1 0 0 0 24.08.2015Mistrzowie świata w siatkówce promują ofertę Mix w Plusie (wideo)24 sierpnia wystartowała kampania reklamowa Plusa z udziałem siatkarskiej reprezentacji Polski. Jako pierwsze pojawiają się komunikaty promujące ofertę Ja+ Mistrzowski Mix.
0 3 0 0 0 24.08.2015Promocja banków spółdzielczych w mediach warta 60 mln złNa temat banków spółdzielczych w ciągu roku opublikowano w mediach 13,4 tys. materiałów o łącznej wartości 60 mln zł. Liczba kontaktów odbiorców z informacjami mogła wynieść nawet 5,2 mld – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 2 0 0 0 24.08.2015„Rynek mobilny w Polsce” – infografika Katarzyny DworzyńskiejJak rozwija się w Polsce rynek usług mobile? Katarzyna Dworzyńska prowadząca blog Dworzynska.com przygotowała infografikę, w której pokazuje kondycję branży przez pryzmat m.in. liczby firm, ich rozmieszczenia w Polsce oraz liczby pracowników.
0 1 0 0 0 24.08.2015Raiffeisen Polbank wybrał agencję do działań w social mediaAgencja Fenomem będzie prowadzić komunikację Raiffeisen Polbanku w mediach społecznościowych. Działania obejmują opracowanie i wdrażanie strategii, w tym planowanie i zakup mediów, moderację i obsługę klientów banku na Facebooku i Twitterze, a także realizację kampanii sprzedażowych i prowadzenie monitoringu SM.
2 1 0 0 0 24.08.2015„Wolność zaczyna się w domu” – rusza kampania marki Vox (wideo)24 sierpnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa producenta materiałów do budowy i wykończenia mieszkań oraz domów – firmy Vox. Głównym celem działań jest zbudowanie wizerunku marki jako eksperta od tworzenia i aranżacji przestrzeni według własnych potrzeb.
0 1 0 0 0 21.08.2015Dokąd zmierza ten sklep? Wykorzystanie trendów konsumenckich w zarządzaniu sklepami – szkolenie PTBRiOPTBRiO organizuje szkolenie, które jest zwieńczeniem trzyletniego cyklu konferencji i warsztatów. Będzie ono dotyczyło wykorzystania trendów konsumenckich w zarządzaniu sklepem i punktem obsługi klienta. Odbędzie się 17 i 18 września w Warszawie.
0 1 0 0 1 21.08.2015Oświadczenie prezesa zarządu IAA Polska w sprawie publikacji wpisu Żytniej ExtraJacek Olechowski, prezes zarządu IAA Polska, wydał oświadczenie w sprawie posta, jaki pojawił się na fan page’u marki Żytnia Extra. Podkreśla w nim potrzebę podejmowania wysiłków w zakresie edukacji i uwrażliwienia pracowników branży.
0 1 0 0 0 21.08.2015Powstaje ogólnopolski standard e-etykietyIzba Gospodarki Elektronicznej i organizacja GS1 Polska pracują nad zunifikowanym katalogiem danych produktowych w ramach projektu „Label Power. Siła etykiety”. Działania mają charakter ogólnopolski. Ich celem jest zdefiniowanie potrzeb branży e-handlu w zakresie treści elektronicznych etykiet produktowych, a w efekcie łatwiejsze ich przygotowywanie.
0 1 0 0 0 21.08.2015ZFPR: należy weryfikować doświadczenie i kompetencje dostawców usług komunikacji marketingowejPo publikacji marki Żytniej Extra wykorzystującej zdjęcie śmiertelnie rannego demonstranta Związek Firm Public Relations wydał oświadczenie. Doradza w nim m.in., by przy wyborze firmy, która ma zająć się prowadzeniem komunikacji marketingowej, sugerować się doświadczeniem zespołu, w mniejszym zaś stopniu ceną.
4 1 0 0 0 21.08.2015„W T-Mobile wszystko, co chcesz, to masz!” – kolejna odsłona kampanii z Tomaszem Kotem (wideo)21 sierpnia wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego. Będzie ona promować nową ofertę operatora, w której klienci mogą otrzymać dodatkowe rabaty do abonamentu, dokupując kolejne usługi.