0 3 0 0 0 19.08.2015Żywiec Zdrój w Helu zamienia puste opakowania na butelki wodyRuszyła wakacyjna akcja, w ramach której na plaży miejskiej w Helu można wymienić puste opakowania po napojach na butelki schłodzonej wody Żywiec Zdrój. Projekt pod hasłem „Dbaj o naturę, tak jak natura dba o Ciebie” potrwa do 23 sierpnia.
1 1 0 0 0 19.08.2015Banki Spółdzielcze z Grupy BPS reklamują „Wygodny kredyt gotówkowy” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Hasłem działań jest „Wygodny kredyt gotówkowy”.
2 1 0 0 0 19.08.2015„Czym różni się spłata pożyczki w Providencie od wujka Edwarda na weselu?” – kampania firmy pożyczkowej (wideo)19 sierpnia rozpoczęła się kampania firmy Provident Polska. Promowana jest pożyczka z „Pakietu elastycznego” oraz promocyjna oferta „Lekki start” dla nowych klientów.
0 1 0 0 0 18.08.2015LPP nawiązuje współpracę z GoldenSubmarinePolski koncern odzieżowy LPP (marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) rozpoczął współpracę z agencją GoldenSubmarine. Firma została wybrana w drodze przetargu.
0 3 0 0 0 18.08.2015Stowarzyszenie Nowoczesna z nowym logo i identyfikacją wizualnąStowarzyszenie Nowoczesna zmieniło logo i wprowadziło nową identyfikację wizualną. Głównym elementem nowego corporate identity jest kropka, która symbolizować ma zamknięcie pewnego etapu i otwarcie kolejnego w historii Polski.
1 1 0 0 0 18.08.2015„Życie bez długów nie musi być marzeniem” – przekonuje Ultimo (wideo)17 sierpnia ruszyła kampania reklamowa Ultimo – firmy zarządzającej wierzytelnościami. Hasło działań to: „Życie bez długów nie musi być marzeniem”.
0 1 0 0 0 18.08.2015Gemius: Ponad połowa polskich internautów na stronach bankówW Polsce w ciągu dekady o ponad połowę wzrósł odsetek internautów odwiedzających strony WWW banków. Obecnie gości na nich sześciu na dziesięciu użytkowników Sieci, czyli 13 mln osób – wynika z analizy Gemiusa.
0 4 0 0 0 18.08.2015Steven Klein autorem zdjęć do kampanii Samsunga Galaxy S6 Edge+ i Galaxy Note5Marka Samsung Electronics nawiązała współpracę ze Stevenem Kleinem, fotografem mody, autorem zdjęć m.in. Madonny, Toma Forda czy Brada Pitta. W sesji do kampanii smartfonów Galaxy S6 Edge+ i Galaxy Note5 wystąpili: modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju oraz dyrektor kreatywny V Agency – Stephen Gan.
0 1 0 0 0 18.08.2015Jakich trudności doświadczają kupujący online? Badanie Trusted ShopsNiedotrzymywanie terminów dostawy przez sklepy i nieskuteczna komunikacja – to najczęstsze trudności napotykane przez Europejczyków kupujących online. Co trzeci Polak kupujący w Internecie twierdzi, że zakupy zawsze przebiegały bezproblemowo. Badanie na zlecenie Trusted Shops przeprowadził instytut Infas.
0 1 0 0 0 18.08.2015IAB AdEx: Reklama graficzna napędza dwucyfrowy wzrost komunikacji online (infografika)W pierwszym kwartale 2015 r. wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 13,6%. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła tym samym prawie 648 mln zł, co oznacza dodatkowe 77 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Głównym motorem rozwoju jest reklama graficzna – wynika z badania AdEx realizowanego przez PwC na zlecenie IAB Polska.