1 1 0 0 0 22.07.2015Kierunek Zmiana z kolejnym spotem przeciwko finansowaniu partii z budżetu państwa (wideo)Stowarzyszenie Kierunek Zmiana kontynuuje kampanię zachęcającą do udziału w zaplanowanym na 6 września referendum. W nowym spocie przypomina o zaangażowaniu swojego lidera, Łukasza Gibały w walkę o likwidację finansowania partii z budżetu państwa.
0 2 0 0 0 22.07.2015Seriale telewizyjne – oglądamy i tweetujemy. Raport IRCenterSeriale emitowane w telewizji odbijają się echem w mediach społecznościowych – zwłaszcza na Twitterze. Użytkownicy tweetują przed serialami, w trakcie i po ich emisji. Chętnie zgadują, co wydarzy się w najbliższym odcinku i na bieżąco komentują postępy akcji – wynika z analizy IRCenter.
0 1 0 0 0 22.07.2015San Markos i Ecorys w partnerstwieSan Markos i Ecorys będą wspólnie realizować przedsięwzięcia komercyjne i projekty z sektora finansów publicznych. Współpraca ma polegać na wspólnym ubieganiu się o udzielanie zamówień poprzez utworzenie konsorcjum lub w postaci partnerstwa Ecorysu w projektach realizowanych przez agencję.
0 1 0 0 0 22.07.2015Beacony zapraszają na seanse do MultikinaW Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach oraz w Starym Browarze w Poznaniu rozmieszczono nadajniki BLE, które zachęcają klientów galerii handlowych do skorzystania z rabatów. Beacony mają dać też w przyszłości możliwość realizacji kampanii dla klientów zewnętrznych, uzupełniając standardowe nośniki w ofercie Multikina.
0 1 0 0 0 22.07.2015Ile zarabiają specjaliści i menedżerowie w Polsce? Raport płacowy firmy AntalŚrednie wynagrodzenie miesięczne oferowane specjalistom i menedżerom w Polsce w 2014 r. wyniosło 9658 zł brutto – wskazuje „Raport płacowy Antal 2015”. Oznacza to niewielki spadek w stosunku do 2013 r.
0 1 0 0 0 22.07.2015Kiedy robimy zakupy w Internecie? Analiza Neo24.plPopularność zakupów online rośnie z każdym rokiem. Internetowy sklep wielobranżowy Neo24.pl, obserwując swoich klientów, dostrzega pewne stałe tendencje dotyczące terminów dokonywania zakupów.
0 1 0 0 0 22.07.2015Marki na YouTube (infografika)YouTube jest w pierwszej trójce serwisów wideo najchętniej wybieranych przez milenialsów1. Widzowie docierają do niego m.in., by oglądać treści zamieszczane przez marki. W efekcie 4 z 10 najpopularniejszych filmów w 2014 r. stanowiły treści brandów. Serwis we współpracy z platformą reklamy wideo Pixability przeanalizował trendy dotyczące materiałów zamieszczonych przez marki z czołowej setki rankingu Interbrand 2014 Best Global Brands.
0 1 0 0 0 21.07.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYReklama OOH jest skuteczna, ale gadżety – jeszcze bardziej!Takim hasłem Goldenberry Experts in Promotion, specjaliści od nietuzinkowych rozwiązań promocyjnych, zakomunikowali światu, że ich firma przeniosła się do nowej siedziby.(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 21.07.2015„Kto wygra wybory?” – podsumowanie badania SentiOneGdzie internauci najchętniej dyskutowali o polityce w kontekście wyborów prezydenckich oraz każdego z kandydatów? Czy zachodziła korelacja pomiędzy liczbą wypowiedzi w Sieci a finalnymi wynikami? Te m.in. zagadnienia przeanalizowała firma SentiOne.
0 2 0 0 0 21.07.2015IMM: Ruch w social media, czyli Polacy w wersji fitNa temat odchudzania w Internecie, w tym w social media, w ciągu ostatnich kilku miesięcy pojawiło się ponad 320 tys. wzmianek. Z tego 290 tys. informacji zamieszczonych zostało na samych portalach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował, co internauci piszą na temat uprawiania sportu i stosowania diet.