2 1 0 0 0 20.07.2015GIS w kampanii przeciw dopalaczom (wideo)Główny Inspektorat Sanitarny prowadzi internetową kampanię na temat szkodliwości dopalaczy. Opublikował dwa spoty, z których pierwszy już wywołał dyskusję w mediach, w tym społecznościowych. Dyskusja nie dotyczy jednak dopalaczy, lecz jakości przygotowanych filmów.
0 1 0 0 0 19.07.2015PGE Narodowy – warszawski stadion zyskał sponsoraPGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Od 10 lipca Stadion Narodowy nosi nazwę „PGE Narodowy”. Umowę pomiędzy operatorem stadionu – spółką PL.2012+ i PGE Polską Grupą Energetyczną podpisano na 5 lat z możliwością przedłużenia.
0 1 0 0 1 19.07.2015Poznań rezygnuje z know-howPo latach pozycjonowania „Poznań – miasto know-how” stolica Wielkopolski weryfikuje tę strategię. Prezydent Jacek Jaśkowiak proponuje, by Poznań obecnie kojarzony był z zielenią i wodą.
0 1 0 0 0 19.07.2015PZU powierza nowe zadania dotychczasowej agencji reklamowejPrzetarg na obsługę Grupy PZU w zakresie BTL wygrała agencja Good. Poszerzy działania dla tego klienta o projekty full service z obszaru komunikacji korporacyjnej.
0 1 0 0 0 19.07.2015Sieć sklepów Partner AGD RTV wybrała agencję reklamowąW przetargu na bezterminową obsługę kreatywno-strategiczną sieci Partner AGD RTV zwyciężył Opcom. Koncepcja działań przygotowana przez tę agencję jest już wdrażana przez sieć sklepów.
0 2 0 0 2 19.07.2015„To nie jest czekolada” – łódzki billboard do walki z psimi odchodamiW centrum Łodzi pojawił się plakat z hasłem „To nie jest czekolada – sprzątaj po swoim psie” i buzią dziecka usmarowaną psią kupą. Tak agencja Oxymoron w kampanii społecznej walczy o uświadomienie mieszkańcom konieczności sprzątania po swoich psach.
0 1 0 0 0 18.07.2015Gemius: polski internauta spędza w Sieci średnio 36 dni rocznieCodziennie polski użytkownik Internetu surfuje średnio przez prawie 2,5 godziny. To prawie czterokrotnie więcej niż w 2005 r.
0 1 0 0 0 18.07.2015Pomiar aktywności mózgu podczas Orange Warsaw FestivalUczestnikom tegorocznego Orange Warsaw Festivalu zaproponowano interaktywną grę. Wykorzystuje ona technologię, która służy naukowcom do badania bioelektrycznej aktywności mózgu.
0 3 0 0 0 18.07.2015Paweł Kukiz wciąż obecny w mediach tradycyjnych i społecznościowychPolityczna działalność Pawła Kukiza wciąż jest jednym z najistotniejszych tematów poruszanych w mediach. Średnia dzienna liczba publikacji na jego temat w ostatnich czterech tygodniach sięgnęła tysiąca – podsumował Press Service Monitoring Mediów.
2 1 0 0 0 18.07.2015„Pokój i spokój” – nowa kampania Ikei (wideo)Kampania, która rozpoczęła się 13 lipca i potrwa do 23 sierpnia, ma skłonić rodziców do urządzenia pokoju swoim dorastającym dzieciom i skorzystania z promocji na wybrane meble.