0 1 0 0 0 6.07.2015Targi Reklama360 pod honorowym patronatem PIAP29 września rozpoczną się Targi Reklama360. Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
1 1 0 0 0 6.07.2015Hoop Polska wprowadza wody funkcjonalne Arctic+ (wideo)Na polskim rynku debiutuje marka Arctic+ (Hoop Polska). To smakowe wody funkcjonalne w trzech wariantach: kiwi z kofeiną, rabarbar z guaraną oraz ananas z cynkiem. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 6.07.2015„PRaktykuj za granicą” – uczestnicy drugiego etapu wybraniRozpoczął się drugi etap XI edycji konkursu „PRaktykuj za granicą”. Znane są nazwiska studentów, którzy będą walczyć w kolejnej turze o zagraniczne staże public relations w Londynie, Pradze i Bukareszcie.
0 1 0 0 0 6.07.2015Infinity Media promuje polskie firmy w DubajuDom mediowy Infinity Media rozszerza działania międzynarodowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Celem nowo powstałej placówki w Dubaju jest komunikacja, promocja mediowo-reklamowa oraz PR polskich i zagranicznych firm oraz przygotowanie ich ekspansji w regionie Bliskiego Wschodu. Dyrektorem zarządzającym i partnerem Infinity Media Middle East FZ LLC został Maciej Białko.
1 1 0 0 0 6.07.2015Pierwsza wspólna kampania mBanku i Grupy Axa (wideo)Rusza pierwsza kampania mBanku i Grupy Axa. Jej celem jest zaprezentowanie, jak współpraca dwóch partnerów biznesowych może przekładać się na wygodę i bezpieczeństwo klienta przystępującego do ubezpieczenia.
0 1 0 0 0 6.07.2015„YouTube Trends” czerwiec 2015 – wielki powrót SA WardęgiW czerwcu liczba subskrypcji analizowanych przez Sotrender kanałów YouTube wzrosła o 1,08 mln i jest to wynik o 43,5% gorszy niż w maju. Nagranie uczestniczki show „The Voice of Poland” – Sarsy – zajęło pierwsze miejsce wśród najchętniej oglądanych wideo. Tym samym zdetronizowany został Gang Albanii, który w zeszłym miesiącu okupował całe podium.
1 1 0 0 0 6.07.2015Warmińsko-mazurska policja znów ostrzega przed pływaniem pod wpływem alkoholu (wideo)Podczas ubiegłorocznych wakacji policjanci z Warmii i Mazur zainicjowali kampanię „Zobacz. Przeżyj”. Jej celem było zwrócenie uwagi osób wypoczywających nad wodą na zagrożenia wynikające z nieodpowiedzialnego zachowania. W materiale wideo w realistyczny sposób pokazano scenę utonięcia. W tym roku działania są kontynuowane.
0 1 0 0 0 6.07.2015Garden of Words prowadzi działania PR Starbucksa w trzech krajach Europy ŚrodkowejOd początku lipca Starbucks współpracuje z Garden of Words. Agencja będzie prowadzić biuro prasowe, działania PR i digital marki na trzech rynkach Europy Środkowej: w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
1 1 0 0 0 6.07.2015Eksmitowane wirusy w spocie Euro RTV AGD (wideo)Ruszyła kampania Euro RTV AGD „Eksmitujemy wirusy”. Promuje ona dodatkowy pakiet ochrony antywirusowej dołączany do smartfonów, tabletów oraz komputerów kupionych w sklepach tej sieci.
0 11 0 0 0 6.07.2015Zabawki optyczne na ulicach Poznania promują Festiwal Animator 2015Kino ulicy bez projektora, animacja tworzona za pomocą mechanizmu rowerowego, opowieści pojawiające się w tubie – zabawki optyczne na ulicach Poznania pokazują przechodniom historię filmu i fotografii. Promują Festiwal Animator 2015.