0 1 0 0 0 29.06.2015Światowy debiut MEC Velocity – narzędzia do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckichMEC wdraża Velocity – technikę modelowania, pozwalającą na tworzenie symulacji ścieżek zakupowych i przewidywanie, jak zachowa się konsument wobec danej marki w zależności od wpływu różnych czynników rynkowych. Narzędzie stworzył polski dział Analytics & Insight we współpracy z londyńskim biurem MEC, a sieć ogłosiła jego debiut w Cannes.
0 1 0 0 0 29.06.2015CEDC International powierza obsługę kolejnych marek agencji Lemon SkyCEDC International poszerza zakres współpracy z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Agencja zajmie się obsługą trzech nowych marek alkoholowych z portfolio firmy: Żubrówki, Palace oraz Campari.
1 1 0 0 0 29.06.2015Coca-Cola i Prymat łączą siły i zapraszają Polaków do wspólnego grillowania (wideo)Promocje, ekspozycje w sklepach, a także wspólne akcje marketingowe – to wybrane elementy działań przygotowanych przez Coca-Colę i Prymat w ramach kampanii „Razem smakuje lepiej”. Marki zapraszają polskie rodziny do wspólnego posiłku i celebrowania bycia razem.
8 4 0 0 0 29.06.2015Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2015 (wideo)W zakończonym 27 czerwca Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2015 przyznano 22 nagrody Grand Prix. Otrzymały je m.in. kampanie marek Always i Volvo. Wyróżniono też projekt „The Ice Bucket Challenge”.
1 1 0 0 0 29.06.2015Nestea reklamuje naturalny charakter składników produktu (wideo)Od połowy czerwca w telewizji emitowany jest nowy spot marki Nestea, podkreślający naturalny charakter składników napoju. Emisja związana jest z pojawieniem się w sklepach wariantu Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami.
0 1 0 0 0 29.06.2015Upominki reklamowe rosną w siłę – wyniki IV edycji badania PIAP82,93% marketerów wykorzystuje upominki reklamowe do kształtowania wizerunku. Są one postrzegane jako drugi najtańszy, a zarazem najskuteczniejszy nośnik promocji. PIAP prezentuje wyniki IV edycji badania „Postrzeganie upominków reklamowych”.
2 5 0 0 0 29.06.2015„KancerSutra”, czyli sztuka miłości w chorobie nowotworowej (wideo)Wielu pacjentów onkologicznych wraz z rozpoczęciem leczenia często rezygnuje z życia seksualnego. Fundacja Rak’n’Roll zachęca do uprawiania seksu i pokazuje, że pomimo choroby nowotworowej można i trzeba czerpać energię i radość z bycia razem.
0 1 0 0 0 29.06.2015Nowy zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia ReklamyW drugiej połowie czerwca odbyło się walne zgromadzenie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Podsumowano dwuletnią kadencję dotychczasowego zarządu. W tajnym głosowaniu wybrano też dziewięcioosobowy zarząd na kolejną kadencję.
0 1 0 0 0 29.06.2015Jak rozwija się europejska i polska branża PR? – wyniki „European Communication Monitor 2015”Europejskie firmy i organizacje poświęcają coraz więcej czasu na badanie efektów swoich działań PR w mediach masowych. W praktyce jednak wciąż nie wykorzystują w pełni tych wyników przy planowaniu dalszych aktywności. To jeden z wniosków, jakie płyną z zakończonych właśnie badań „European Communication Monitor 2015”.
5 2 0 0 0 29.06.2015Orange prezentuje „Sprzęt pewny siebie” (wideo)W ramach kampanii „Sprzęt pewny siebie” promującej internetowy Pakiet swobodny oraz Pakiet rodzinny – nowe oferty marki Orange – powstała seria krótkich filmów. Zostały one opublikowane jako formaty reklamowe w serwisie YouTube.