0 1 0 0 0 16.06.2015„PR od dziecka”, czyli Komu Komunikacja o promocji produktów, usług i miejsc dla dzieci24 czerwca w Krakowie odbędzie się 16. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Jak skutecznie promować produkty, usługi i miejsca przeznaczone dla dzieci? Kto tak naprawdę powinien być odbiorcą komunikatów – dzieci czy ich rodzice? Nad tym zastanowią się uczestnicy wydarzenia.
0 2 0 0 0 16.06.2015Blogerzy mogą włączyć się do akcji przeciw samobójstwomW grudniu 2014 r. na blogu Stay Fly pojawił się tekst „Jak skutecznie i bezboleśnie popełnić samobójstwo?”. Wbrew tytułowi nie zawierał on przepisu na odebranie sobie życia, lecz numery telefonów, pod którymi można otrzymać pomoc, będąc w dołku emocjonalnym. Autor zachęca blogosferę do włączenia się w działania przeciwdziałające samobójstwom.
0 1 0 0 0 15.06.2015Partnerstwo Publicis Poland i Advanced PR1 czerwca agencje Advanced PR i Publicis Poland podpisały umowę o partnerstwie strategicznym. Będą korzystały z oferowanych przez siebie usług oraz rekomendowały je obecnym i przyszłym klientom.
0 1 0 0 0 15.06.2015Publicis Worldwide z nowym logoOd czerwca w 84 agencjach na całym świecie pracujących pod marką Publicis wprowadzany jest nowy logotyp. Bazuje na pierwowzorze wymyślonym przez Marcela Bleusteina-Blancheta w 1927 r.
0 6 0 0 0 15.06.2015Zwierzęta z mchu zapraszają łodzian do lasuNa fasadach dziesięciu kamienic w centrum Łodzi pojawiły się sylwetki zwierząt wykonane z mchu. To element projektu „Leśne ślady natury”, w ramach którego Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych i prezydent Hanna Zdanowska zapraszają łodzian do spędzania czasu w otoczeniu leśnej zieleni.
0 4 0 0 0 15.06.2015Łódzka Manufaktura ze złotem w konkursie Solal Marketing Awards 2015Łódzka Manufaktura jako jedyne w Polsce centrum handlowe została wyróżniona w konkursie Solal Marketing Awards 2015. Eksperci docenili działania promujące nowy wielopoziomowy parking centrum.
0 6 0 0 1 15.06.2015Użytkownicy Wykopu przeciw „polskim obozom zagłady”Użytkownicy serwisu Wykop.pl postanowili rozprawić się z powtarzanym często w zagranicznych mediach określeniem „polskie obozy zagłady”. Rozpoczęli oddolną akcję, w wyniku której w przestrzeni miejskiej mają pojawić się billboardy przypominające o historii sprzed kilkudziesięciu lat.
0 2 0 0 0 15.06.2015Badanie Radio Track (marzec–maj)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 15.06.2015Ikea wybrała agencję PR do obsługi komunikacji produktowejIkea zakończyła postępowanie przetargowe na wybór agencji PR, która będzie partnerem dla wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacji produktowej w Polsce. Firma podjęła współpracę z Garden of Words, która została włączona do przetargu w efekcie otwartego przeglądu agencji.
1 1 0 0 0 15.06.2015Allianz Polska promuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)15 czerwca ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Allianz Polska. W działaniach prowadzonych pod hasłem „Jedna rzecz, która jest ważna: mieć pewność” ubezpieczyciel podkreśla jakość likwidacji szkód komunikacyjnych, niezawodność pomocy w różnych sytuacjach drogowych oraz atrakcyjną cenę.