0 1 0 0 0 10.06.2015W jakim kierunku zmierza polski content marketing? Badanie „FCP Barometer” IRCenterContent marketing jest coraz istotniejszym elementem marketing mixu. Organizacje branżowe prowadzą konkursy na najlepsze aktywacje tego rodzaju, przybywa też eventów związanych z tą tematyką. Mimo to polski rynek nie jest do końca świadomy, dokąd zmierza ten trend. Pokazują to wyniki polskiej edycji badania „FCP Barometer”, zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
0 1 0 0 0 10.06.2015„Badanie widoczności serwisów contentowych w social media” – LeadBulletPortale społecznościowe stają się coraz istotniejszym i bardziej wpływowym kanałem komunikacji z klientami, coraz częściej wykorzystywanym przez polskich marketingowców. Jak w tym kanale wyglądają zasięgi, liczby oraz rodzaje interakcji treści publikowanych w serwisach contentowych? Które z nich są wykorzystywane najczęściej w danych branżach? Sprawdziła to firma LeadBullet.
0 1 0 0 0 10.06.2015Nominowani w X edycji konkursu Golden ArrowJury konkursu Golden Arrow 2015, pracujące pod przewodnictwem Anny Putts, zakończyło obrady. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 czerwca.
0 6 0 0 0 10.06.2015„Fanpage Trends” – maj 2015 r. (infografika)Wybory prezydenckie nie zdominowały tak mocno polskiego Facebooka, jak Twittera. Wśród pięciu najbardziej interaktywnych postów miesiąca ani jeden nie jest związany z polityką. W maju analizowane profile opublikowały mniej treści niż w kwietniu, a strony komercyjne odpowiedziały na 27% postów użytkowników. Jest to wynik o 3% gorszy niż w kwietniu – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.
0 1 0 0 0 10.06.2015Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata w 2015 r. – BrandZ Top 100Łączna wartość pierwszej dziesiątki rankingu najcenniejszych marek motoryzacyjnych świata BrandZ Top 100 wzrosła o 3 proc. Sektor musi jednak odbudować wartość do poziomu sprzed recesji. Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się Toyota (28,9 mld dol.).
0 1 0 0 0 10.06.2015Facebook wprowadza beaconyFacebook poinformował o wprowadzeniu darmowych beaconów, które umożliwią firmom przekazywanie dodatkowych informacji użytkownikom serwisu podczas wizyty w sklepie. Urządzenia wysyłają sygnał do aplikacji, aby wyświetlać tzw. wskazówki dotyczące miejsc.
1 2 0 0 0 10.06.2015Huawei zachęca: „Rozpal niekończącą się kreatywność” (wideo)21 maja odbyła się polska premiera smartfona Huawei P8. Wprowadzeniu urządzenia do sprzedaży towarzyszy kampania „Rozpal niekończącą się kreatywność”.
1 1 0 0 0 10.06.2015„Łączymy ludzi w Europie!” – kampania Deutsche Telekom w dwunastu państwach (wideo)Deutsche Telekom rozpoczyna międzynarodową kampanię „Łączymy ludzi w Europie!”. Będzie ona wspierać strategię grupy, która zakłada osiągnięcie pozycji głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany dotyczące nowej europejskiej sieci firma ogłosiła na początku marca.
0 2 0 0 0 10.06.2015Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas WorldwideOdżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.
0 5 0 0 0 9.06.2015IMM: Wydatki reklamowe sieci handlowych stopniałyDziałające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję w I kwartale 2015 r. prawie 284 mln zł – wynika z raportu IMM. To o około 49 mln zł mniej niż kwartał wcześniej, ale w porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. budżety wzrosły o 93 mln zł. Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium.