0 1 0 0 0 9.06.2015Manchester United najcenniejszą drużyną piłkarską świata. Barcelona poza podiumManchester United odzyskał tytuł najcenniejszej drużyny piłki nożnej w rankingu Brand Finance Football, chociaż ten sezon nie był dla niego udany. Na podium znalazły się także Bayern Monachium i Real Madryt. Barcelona, która 6 czerwca zwyciężyła w finale Ligi Mistrzów, zajęła 6. lokatę.
0 4 0 0 0 9.06.2015Relacja z ECR Forum for Cooperation 201527 i 28 maja w Warszawie odbyło się ECR Forum for Cooperation 2015. Podczas piątej edycji wydarzenia spotkali się szefowie i managerowie firm branży FMCG i DIY, łącznie ponad 200 osób z blisko stu przedsiębiorstw.
1 1 0 0 0 9.06.2015Pluszowe odsetki w kampanii Banku BPH (wideo)„Przytul 12 odsetek” – to hasło kampanii reklamowej kredytu gotówkowego w Banku BPH. Bank zwraca odsetki zapłacone w pierwszych 12 ratach kredytu. W spocie telewizyjnym symbolem wracających odsetek są pluszaki, które za wszelką cenę chcą zostać przytulone przez kredytobiorcę.
0 1 0 0 0 9.06.2015Raport „Mobilegeddon w Polsce” firmy BluerankMobilegeddon miał nastąpić 21 kwietnia, kiedy Google wprowadził zmianę algorytmu, polegającą na promowaniu tzw. stron mobile friendly w organicznych wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Zauważalne są już pierwsze zmiany na korzyść stron mobilnych, co pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Bluerank.
0 1 0 0 0 9.06.2015PepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów UEFAMarki PepsiCo – Lay’s, Gatorade i Pepsi – będą oficjalnymi brandami Ligi Mistrzów UEFA. Firma została sponsorem rozgrywek europejskich klubów piłkarskich.
1 1 0 0 0 9.06.2015Orange dla Firm promuje Internet samochodowy (wideo)Rozpoczęła się kampania Orange dla Firm, promująca Internet samochodowy – Business Everywhere Mini z routerem Huawei CarFi. W spocie wystąpił Tomasz Karolak.
0 2 0 0 0 9.06.2015HSBC i Wells Fargo najcenniejsze w sektorze bankowym w rankingu BrandZ Top 100Banki koncentrujące się na segmencie detalicznym wypadły zdecydowanie najlepiej w całym sektorze bankowym w 2015 r. Sektor inwestycyjny nadal walczy ze skutkami kryzysu gospodarczego i surowszej polityki organów nadzoru – to główny wniosek 10. rankingu najcenniejszych banków świata BrandZ Top 100, opublikowanego przez WPP oraz Millward Brown. Najwięcej warte marki to HSBC i Wells Fargo.
0 1 0 0 1 9.06.2015W jakie reklamy internauci klikają najczęściej? – badanie GemiusaSpośród 12 analizowanych przez Gemiusa krajów Europy Środkowo-Wschodniej to w Polsce internauci najczęściej klikają w wyświetlane reklamy. Średni CTR wynosi 0,68 proc. Na drugim miejscu znajdują się Bułgaria i Słowenia, osiągając tę samą wartość współczynnika klikalności (0,49 proc.). Trzecia lokata przypadła Litwie (0,42 proc.).
2 1 0 0 0 8.06.2015„Plecione kontra kręcone” – kampania marki BaByliss (wideo)Od połowy maja trwa kampania marki BaByliss promująca dwa produkty – urządzenie do zaplatania włosów Twist Secret i automatyczną lokówkę Curl Secret Ionic. W jej ramach rodzeństwo stylistów Beata i Łukasz Urbańscy pojedynkują się na fryzury.
0 6 0 0 0 8.06.2015Reklamowe ławki staną w M1W centrach handlowych M1 pojawią się designerskie ławki stanowiące nośniki reklamowe. To efekt podpisania umowy między Metro Properties a Fulco Media.