0 5 0 0 0 8.06.2015W 2015 r. konsumpcja mediów wzrośnie o 1,4% – prognozuje ZenithOptimediaW 2015 r. ludzie na całym świecie spędzą średnio 492 minuty dziennie, korzystając z mediów – wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” przygotowanego przez ZenithOptimedia. To o 1,4% więcej niż w 2014 r. Zmiana wynika z szybkiego wzrostu czasu korzystania z Internetu − w tym roku zwiększy się on o 11,8%.
1 1 0 0 0 8.06.2015Bursztynowa Komnata w kampanii Liberty z udziałem Bogusława Wołoszańskiego (wideo)Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej Liberty z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. Tym razem ubezpieczyciel nawiązuje w spocie do historii Bursztynowej Komnaty, która w czasie II wojny światowej zaginęła bez śladu. Marka w ten sposób promuje ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych.
2 1 0 0 0 8.06.2015Hochland promuje topione plastry sera bez konserwantów (wideo)Ruszyła kampania wprowadzająca produkt marki Hochland: nowe topione plastry sera. Działania potrwają do końca listopada i prowadzone będą m.in. w telewizji, kinach i na outdoorze.
0 1 0 0 1 8.06.2015Najczęściej odwiedzane miasta świata. Na którym miejscu jest Warszawa? – raport MasterCard (infografika)Londyn po raz piąty na przestrzeni siedmiu lat znalazł się na szczycie listy najczęściej odwiedzanych miast w dorocznym rankingu „Global Destinations Cities Index”, opracowanym przez firmę MasterCard. W zestawieniu uwzględniono 132 miasta świata.
0 4 0 0 0 8.06.2015Co przeszkadza polskim przedsiębiorcom? – badanie ARC Rynek i OpiniaWysokie podatki, ZUS i koszty stałe, przewaga konkurencji oraz trudności w rekrutacji wykwalifikowanych pracowników – to najczęściej wymieniane problemy, z którymi borykają się polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP. Celem badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia było sprawdzenie, co najbardziej przeszkadza przedsiębiorcom w prowadzeniu własnej działalności.
0 1 0 0 0 8.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYPIPT wyłoniła nowe władze na lata 2015–20192 czerwca podczas walnego zgromadzenia Polska Izba Przemysłu Targowego wybrała władze na kolejną kadencję (2015–2019). Prezesem rady PIPT został Przemysław Trawa.
0 1 0 0 0 8.06.2015Zalando po wyborze agencji PRPrzetarg na obsługę platformy Zalando wygrała agencja Clue PR. Będzie realizować komunikację strategiczną, prowadzić biuro prasowe, zajmie się bieżącymi relacjami z mediami i innymi działaniami komunikacyjnymi.
1 1 0 0 0 8.06.2015„Zapachnij w męskość” – vlogerzy w kampanii marki Old Spice (wideo)W ramach kampanii reklamowej „Zapachnij w męskość” Old Spice rozpoczął współpracę z twórcami dwóch kanałów YouTube dotyczących gier. Stuu Games i Blowek wezmą udział w teście na męskość prowadzonym przez globalnego ambasadora marki – Isaiaha Mustafę.
1 3 0 0 2 8.06.2015Fundacja Mamy i Taty radzi: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem!” (wideo)Decyzje o macierzyństwie zapadają dziś coraz później. Statystyczna Polka rodzi pierwsze dziecko w wieku przeszło 27 lat, choć jeszcze dekadę temu były to 23 lata. Fundacja Mamy i Taty rozpoczęła kampanię, w której zachęca kobiety do nieodkładania macierzyństwa na później.
0 1 0 0 0 3.06.2015Wirtualna Polska Holding kupuje Grupę NextWeb MediaWirtualna Polska Holding sfinalizowała zakup całościowych udziałów w Grupie NextWeb Media, wydawcy serwisów AbcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz twórcy platformy blogów Blomedia.pl. Cena to 19,4 mln zł.