1 1 0 0 0 2.06.2015„Noc wychodzi z cienia” w reklamie piwa Carlsberg Nox (wideo)Od 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest spot nowego piwa – Carlsberg Nox. Kreacja wykorzystuje grę słów.
0 1 0 0 0 2.06.2015Seat rozszerza współpracę z agencją social mediaMarka Seat powierzyła FaceAddicted prowadzenie działań komunikacyjnych na Facebooku na rynku polskim. To kolejny kanał społecznościowy marki pod opieką tej agencji.
2 1 0 0 0 2.06.2015Końskie rozmowy w reklamie Sektosepu (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Sektosepu, preparatu zwalczającego muchy w stajniach. Prowadzi ją firma Fregata – producent biobójczych środków ochrony roślin oraz innych preparatów chemicznych. W spocie ukazano konie, które rozmawiają o preparacie.
0 6 0 0 0 1.06.2015Ranking infolinii bankowych według ARC Rynek i OpiniaW ciągu ostatniego półrocza niemal o połowę skrócił się średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem w bankach: z 34 do 18 sekund. Liderem po raz ósmy z rzędu został ten sam bank – wykazało badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, prowadzone przez ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 1.06.2015Tic Tac promuje limitowaną wersję drażetek (wideo)Na sklepowych półkach pojawiła się limitowana wersja Tic Taców. Nowe drażetki nawiązujące do postaci z filmu „Minionki” promowane są m.in. w telewizji.
0 1 0 0 0 1.06.2015Forum IAB 2015 w przyszłym tygodniu„Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta” to temat 9. edycji Forum IAB. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 10 czerwca w Warszawie.
0 1 0 0 0 1.06.2015Smartfonizacja Polaków – raport Jestem.Mobi58 proc. Polaków ma smartfony. Dynamika wzrostu zwolniła i wynosi obecnie około 3–4 p.p. w skali półrocza. 12 proc. właścicieli smartonów nie wie, na jakim systemie operacyjnym pracuje ich urządzenie. Takie m.in. dane podaje raport „Polska jest mobi 2015”.
0 1 0 0 0 1.06.2015Gemius: Dzieci w SieciNiemal jedna dziesiąta internautów to dzieci między 7. a 12. rokiem życia. W Sieci szukają one głównie rozrywki i gier. Z okazji Dnia Dziecka Gemius sprawdził, jakimi tematami interesują się najmłodsi internauci. Pod uwagę wzięto dane z pierwszego kwartału 2015 r.
1 2 0 0 1 1.06.2015„Ja + Mix bez końca” – nowa odsłona kampanii Plusa (wideo)1 czerwca rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Ja +” marki Plus. Promuje ofertę w Mixie.
1 1 0 0 0 1.06.2015Co wyzwala Muuucia? Kampania lodów Zielonej Budki (wideo)Wystartowała kampania reklamowa lodów Muuucia z Zielonej Budki. Działania prowadzone są w telewizji oraz Internecie.