0 1 0 0 0 15.05.2015Można zgłaszać propozycje wystąpień na XVI Kongresie Badaczy Rynku i Opinii23 października rozpocznie się XVI Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Jego tematem będzie consumer intelligence. Do 25 maja można zgłaszać propozycje wystąpień.
0 1 0 0 0 15.05.2015ZFPR: Trwa trzecia edycja rankingu agencji PR według fee incomeZwiązek Firm Public Relations rozpoczyna przygotowywanie trzeciej edycji rankingu agencji PR według fee income za rok 2014. Publikacja wyników zaplanowana jest na koniec czerwca.
1 1 0 0 0 15.05.2015Ognisty Macho i piękna Chicka w spocie marki Redd’s (wideo)18 maja rusza druga odsłona kampanii reklamowej marki Redd’s. Promuje nowy wariant piwa o smaku gruszki i chili. Bohaterami animowanego filmu są ognisty Macho i piękna Chicka.
2 1 0 0 0 15.05.2015Cydr Green Mill w kampanii „Zielone pojęcie” zmienia perspektywę (wideo)W rozpoczynającej się 18 maja kampanii „Zielone pojęcie” Cydr Green Mill będzie namawiał do zmiany perspektywy i powrotu do prostych przyjemności.
1 1 0 0 0 15.05.2015Namysłów Pils reklamowany „Dla tych, co się znają” (wideo)Rozpoczęta kampania piwa Namysłów Pils stanowi kontynuację strategicznego kierunku rozwoju brandu. Grupą docelową marki są konsumenci, którzy szukają piwa tworzonego ze składników wysokiej jakości, o wyraźnym charakterze i autentycznym smaku.
2 1 0 0 0 15.05.2015Nivea wie, że „#MamaMiałaRację” (wideo)14 maja ruszyła kampania marki Nivea „#MamaMiałaRację”, przygotowana z okazji zbliżającego się Dnia Matki. To część globalnej akcji „#MomWasRight”.
1 1 0 0 0 15.05.2015„Pewnie nas nie znacie” – dzieci Bronisława Komorowskiego przygotowały spot (wideo)Dzieci obecnego prezydenta Bronisława Komorowskiego przygotowały spot, w którym zachęcają do oddania głosu w II turze wyborów na ich ojca. Zapewniają przy tym, że materiał powstał z ich własnej inicjatywy.
1 1 0 0 0 15.05.2015Mlekołaki zachęcają: „Odkryj swoje Łaaa” (wideo)27 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka marki Mlekołaki, w której można wygrać wakacyjny wyjazd. Informuje o tym kampania reklamowa pod hasłem: „Odkryj swoje Łaaa”.
0 1 0 0 0 15.05.2015Internet ASAP już za tydzieńCzy roboty zastąpią copywriterów? A Instagram – Facebooka? O co naprawdę chodzi w Big Data? Jak technologia zamienia „lubienie” w sprzedaż? Czy oszczędza przy tym wartość marki? Znane już są tematy wszystkich prelekcji konferencji Internet ASAP, która odbędzie się 21 i 22 maja w Krakowie.
0 1 0 0 0 14.05.2015145 nagród w konkursie KTR 201518 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród przyznano w konkursie KTR 2015. Żadna ze zgłoszonych prac nie zdobyła Grand Prix. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku DDB & Tribal, Domem Produkcyjnym Roku Oto Film, a Studiem Postprodukcyjnym Platige Image i Studio Orka.