1 1 0 0 0 8.05.2015Volkswagen z kampanią „Polo. Masz pewność” (wideo)1 maja rozpoczęła się kampania reklamowa Volkswagena. Jej hasło brzmi: „Polo. Masz pewność”.
3 1 0 0 0 8.05.2015Spoty z Plushakiem, piekarnik bez kolorowego wyświetlacza oraz żółcień pomarańczowa w reklamach wzbudzają zastrzeżenia KER (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała kolejne reklamy marki Plush za naruszające Kodeks etyki reklamy. Również kreacja firmy Euro-net i spot syropu Fenspogal wzbudziły zastrzeżenia.
2 4 0 0 0 8.05.2015Chrupki Non Stop z konkursem dla młodych muzyków (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa chrupek Non Stop (TBM Snacks). Akcja pod hasłem „Chrupanie, muzyka, impreza” adresowana jest do nastolatków i młodych dorosłych. Twarzą marki została Saszan – blogerka i wokalistka.
0 1 0 0 0 8.05.2015Wirtualna Polska Holding debiutuje na warszawskim parkiecie7 maja Wirtualna Polska Holding zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Na otwarciu notowań akcje WPH zostały wycenione na 35 zł, co oznacza wzrost o prawie 10 proc. w stosunku do ceny sprzedaży akcji w ofercie publicznej.
1 1 0 0 2 8.05.2015„Za Dudą stoi Kaczyński” – koszmar Komorowskiego ma skłonić do udziału w wyborach (wideo)Andrzej Duda ulega przemianie w Jarosława Kaczyńskiego w najnowszym spocie wyborczym Bronisława Komorowskiego. Reklama poprzez przekaz negatywny wymierzony w głównego rywala urzędującego prezydenta ma skłonić niezdecydowanych do udziału w wyborach.
0 1 0 0 0 7.05.2015Gemius: 1/3 Polaków bez dostępu do InternetuZ Internetu korzysta 2/3 Polaków. To o 13 proc. mniej niż wynosi średnia europejska. Gemius sprawdził, jaki odsetek populacji ma dostęp do Sieci w 12 krajach Unii Europejskiej.
0 2 0 0 0 7.05.2015Kobiety zadowolone ze swojego stanu zdrowia i wyglądu – badanie ARC Rynek i OpiniaNiemal połowa respondentek (48%) jest zadowolona ze swojego wyglądu, a znacznie więcej (63%) – ze swojego stanu zdrowia. Badane zdecydowanie najgorzej oceniają swoją kondycję fizyczną – co trzecia uznaje ją za dobrą lub bardzo dobrą. Kobiety przyznają też, że znacznie częściej chodzą do fryzjera niż do kosmetyczki – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 7.05.2015Galeria Rusz w 70. rocznicę zakończenia II wojny światowejW maju obchodzimy rocznicę zakończenia II wojny światowej. Polska to jedno z miejsc najboleśniej naznaczonych przez ten tragiczny konflikt. Dla większości współczesnych Polaków to jednak odległa historia. Tych, którzy doświadczyli wojennego piekła na własnej skórze, pozostało już niewielu. O wydarzeniach sprzed 70 lat Galeria Rusz przypomina pracą pt. „Obozy”.
0 1 0 0 0 7.05.2015Do kina czy na film? – Mindshare zbadał zwyczaje widzów (infografika)Rok 2014 był rekordowy dla polskiego kina. Sprzedano ponad 40 mln biletów, a hitami okazały się rodzime produkcje: „Bogowie”, „Kamienie na szaniec” i „Miasto 44”. Mindshare Polska zbadał, kto odwiedza kina, czego oczekują widzowie oraz w jaki sposób przyciągnąć ich do konkretnego multipleksu i zainteresować reklamą.
0 1 0 0 0 7.05.2015BZ WBK przedłuża umowę z dotychczasowym domem mediowymBank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego i obsługę budżetu komunikacyjnego. Partnerem biznesowym marki pozostanie Starcom MediaVest Group. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów w ramach SMG zajmie się Starcom.