0 3 0 0 0 4.05.2015SMG Starlink: Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w I kwartale 2015 r. urósł o 3,7 proc.W pierwszym kwartale 2015 r. reklama telewizyjna w Polsce odnotowała 3,7 proc. wzrostu przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. Wartość netto rynku telewizyjnego Starlink wycenia na niemal 873 mln zł.
0 1 0 0 0 4.05.2015„Meaningful Brands” – badanie Havas Media GroupMarki, które zostały najlepiej ocenione w badaniu „Meaningful Brands” przeprowadzonym przez Havas, mają o 46% wyższy udział w portfelu konsumenta niż konkurenci. Osiągają też dwukrotnie lepsze wyniki standardowych wskaźników marketingowych (KPI) niż pozostałe marki oraz zyskują na giełdzie wzrosty o 133% lepsze od pozostałych.
0 1 0 0 0 4.05.2015Loyalty Awards rozdane po raz pierwszy23 kwietnia w Krakowie po raz pierwszy rozdane zostały Loyalty Awards – nagrody przyznawane za najlepsze projekty lojalnościowe w Polsce w 2014 r. Zwycięzcy zostali wyłonieni w dwuetapowym plebiscycie, w którym głosy oddawali praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta.
1 1 0 0 0 4.05.2015„Kim jesteś? Jesteś pogromcą” – marka Under Twenty z reklamą w kinach (wideo)Na początku maja w kinach sieci Cinema City rozpoczęła się kampania marki kosmetycznej Under Twenty. 30-sekundowy spot nawiązuje do popularnego w Internecie filmu motywacyjnego nagranego przez dystrybutora jednej z firm MLM, Piotra Blandforda. Reklama wyświetlana jest w blokach specjalnych, m.in. przed filmami „Avengers”, „Rozumiemy się bez słów”, „Kraina jutra” i „Mad Max”.
0 1 0 0 0 30.04.2015Złote Tarasy wybrały agencję mediowąCentrum Handlowe Złote Tarasy wybrało do obsługi mediowej Havas Media. Agencja zwyciężyła w przetargu i od marca zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla marki.
1 1 0 0 0 30.04.2015Tyskie z kampanią „Polski chmiel, polska dusza” (wideo)„Polski chmiel, polska dusza” – to hasło znajdujące się na nowej etykiecie piwa Tyskie i jednocześnie główne przesłanie rozpoczynającej się kampanii reklamowej tej marki. Premiera spotu telewizyjnego odbędzie się 1 maja.
0 1 0 0 0 30.04.2015ECR Forum for Cooperation już za miesiąc w Warszawie27 maja rozpocznie się dwudniowe ECR Forum for Cooperation. Towarzyszy mu seminarium „Sell More, Lose Less”. W Warszawie spotkają się managerowie reprezentujący producentów, sieci handlowe, dystrybutorów i dostawców usług dla branży FMCG i DIY.
0 2 0 0 0 30.04.2015„Manitu mówi, jak zarządzać stadem” – kampania firmy SysTellRuszyła kampania firmy SysTell – dostawcy rozwiązań teleinformatycznych. Na potrzeby działań stworzono markę parasolową. Jest nią Manitu – duch skutecznej i łatwej komunikacji.
1 1 0 0 0 30.04.2015Coca-Cola pokazuje świat oczami psa (wideo)Animowany spot Coca-Coli zatytułowany „Man & Dog” to historia mężczyzny i jego psa, którzy w deszczowy dzień wybierają się na spacer do parku. Każdy z nich jednak inaczej postrzega otaczającą rzeczywistość.
0 4 0 0 0 30.04.2015Lego buduje KronkiwongiJeden zestaw klocków, brak instrukcji i dziecięca wyobraźnia – marka Lego rozpoczęła kampanię „Kronkiwongi”. Zaproszono do niej dzieci z całego świata, z różnych krajów i kultur.