0 6 0 0 0 29.04.2015Marcelina Zawadzka i Mateusz Banasiuk ambasadorami marki SkechersSkechers, amerykański producent sportowych butów, rozpoczął współpracę z polskimi gwiazdami. W sezonie wiosna–lato 2015 markę promują Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka i aktor Mateusz Banasiuk („Płynące wieżowce” i „Wszystko, co kocham”).
1 1 0 0 0 29.04.2015Fit & Easy z kampanią telewizyjną (wideo)Marka Fit & Easy rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej. Tym razem producent gotowych mieszanek sałat skupił się na sponsoringu programów oraz filmów.
0 9 0 0 0 28.04.2015Wyniki Megapanelu – luty 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2015 r.
0 1 0 0 0 28.04.2015Grayling otwiera biuro w KeniiAgencja PR Grayling rozpoczyna współpracę z kenijskim Ministerstwem ds. Afryki Wschodniej, Handlu i Turystyki. Ogłasza też otwarcie nowego biura w Nairobi. Jest to pierwszy krok na drodze ekspansji firmy na kontynencie afrykańskim.
0 1 0 0 0 28.04.2015Burson-Marsteller: Twitter naturalnym kanałem szybkich interakcji między rządami (infografika)Rządy coraz lepiej wykorzystują Twittera – pokazuje doroczne badanie „Twiplomacy” agencji Burson-Marsteller. Przez ostatnie 4 lata serwis stał się naturalnym kanałem, dzięki któremu światowi przywódcy docierają do szerokiego grona odbiorców z głównymi przekazami i hasłami.
0 1 0 0 0 28.04.2015Gedeon Richter wybrał agencję do obsługi nowej marki z portfolioPrzetarg na obsługę nowej marki koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter – ogólnodostępnego leku na alergię Zilola – wygrała agencja Faster & Better. Działania obejmą komunikację ATL, BTL oraz online.
0 1 0 0 0 28.04.2015Crunchips rozszerza współpracę z SMGFirma Lorenz Snack-World rozszerza współpracę ze Starcom MediaVest Group. W wyniku przetargu obsługa w mediach społecznościowych należącej do niej marki Crunchips powierzona została agencji Next (SMG).
1 1 0 0 0 28.04.2015Publicis w kampanii rekrutacyjnej wysyła konie trojańskie (wideo)Agencja Publicis rozpoczęła kampanię rekrutacyjną. W jej ramach dostarczyła do konkurencyjnych firm wypełnione cukierkami konie trojańskie. Słodkości zawinięte były w papierki z napisami informującymi o prowadzonym naborze.
0 1 0 0 0 28.04.2015„Trendbook E-commerce” Grupy UnityJak zwiększyć współczynnik konwersji i ROI, ukształtować markę sklepu, poznać klientów i ich preferencje oraz budować lojalność? O tym m.in. przeczytać można w „Trendbooku E-commerce” przygotowanym przez Grupę Unity.
1 1 0 0 0 28.04.2015MetLife z kampanią produktową (wideo)Rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej marki MetLife, w którym prezentowany jest produkt ochronno-inwestycyjny Invest. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.