2 1 0 0 0 16.04.2015Morlińskie zabierają głos w spocie reklamowym (wideo)16 kwietnia wystartowała kampania reklamowa marki Morliny (Animex). Realizowana jest w telewizji oraz Internecie pod hasłem „Teraz Morlińskie mają głos”. Celem działań jest nadanie marce nowego wizerunku.
1 1 0 0 0 16.04.2015Okocim „wznosi toast za tych, którzy walczą do końca” (wideo)Od 16 kwietnia w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy marki Okocim Jasne Pełne. To kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja 2014 r.
2 1 0 0 0 16.04.2015Fundacja Dzieci Niczyje radzi: „Przytul hejtera” (wideo)16 kwietnia została zainaugurowana kampania społeczna „Przytul hejtera” przeciwko przemocy werbalnej w Internecie. Jej celem jest uświadomienie młodzieży szkodliwości hejtu i mowy nienawiści, a także zaprezentowanie metod reagowania na te zjawiska. Organizatorem akcji jest Fundacja Dzieci Niczyje.
1 1 0 0 0 15.04.2015„Chcesz czy nie opodatkować się na rzecz własnego Kościoła?” – pyta Janusz Palikot w spocie wyborczym (wideo)Kandydat na prezydenta wylicza kwoty, jakie z budżetu państwa przeznaczane są na Kościół katolicki.
4 3 0 0 0 15.04.2015Warszawska kampania „Bez PIT-u PIT-u” (wideo)1 kwietnia w warszawskiej komunikacji miejskiej pojawiły się krótkie ogłoszenia dotyczące funkcjonowania miasta. Informowały m.in. o tym, że w piątki metro zatrzymywać się będzie tylko na stacjach na literę P, a wypożyczalnie rowerów miejskich zostaną zastąpione wypożyczalniami butów. Był to etap teaserowy kampanii „Bez PIT-u PIT-u”, zachęcającej do płacenia podatków w stolicy.
2 1 0 0 0 15.04.2015Tomasz Kot jako głowa rodziny w nowym formacie reklamowym T-Mobile (wideo)Twarzą kampanii promującej taryfy Jump! Family został aktor Tomasz Kot. W reklamie towarzyszy mu m.in. Szymon Piotr Warszawski, który wcielił się w rolę psa.
0 1 0 0 0 15.04.2015Sodexo promuje narzędzia do zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymiZ początkiem kwietnia wystartowała kampania reklamowa firmy Sodexo Benefits and Rewards Services. Działania skupiają się na promocji platformy Performance Suite. Kampania obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej oraz Internecie.
0 1 0 0 0 15.04.2015Monster Media Group otwiera biuro sprzedaży reklamMonster Media Group, właściciel m.in. Demotywatorów, Pewexu, Stylowych i JoeMonstera, rezygnuje z usług sieci Evolution Media Net. Buduje własne biuro sprzedaży reklam.
1 1 0 0 0 15.04.2015Kit Kat polecany „Dla wszystkich, którzy kochają przerwy…” (wideo)7 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Kit Kat. Zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem.
0 1 0 0 0 15.04.2015W Warszawie Galeria Rusz pyta, gdzie leży racjaWspółczesny świat to miejsce zamętu, informacyjnego chaosu, ścierających się interesów i wykluczających racji – twierdzi Galeria Rusz. W tym kłębowisku wydarzeń, sprzecznych argumentów i nieczytelnych dyskusji trudno dociec, po której stronie leży racja. Może jednak nie chodzi o to, kto ją ma, tylko o to, w jakim świecie chcielibyśmy żyć – pyta grupa artystyczna.